کد خبر: ۲۷۶۳۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۵ آذر ۱۳۹۳
قرارداد دني آلوس با بارسلونا تا ژوئن سال 2015 اعتبار دارد و هنوز بارسلونا قدمي براي تمديد قرارداد با اين دفاع راست برزيلي برنداشته است.
به گزارش 598،روز گذشته بود که دیلی میل فاش ساخت که باشگاه منچستریونایتد قصد دارد تا آلوس را تابستان آینده به خدمت بگیرد و با توجه به پایان قرارداد این بازیکن با بارسلونا در ژوئن سال آینده، آلوس می تواند در همین زمستان با باشگاه های خواهانش وارد مذاکره شود.

تا پایان ماه دسامبر و قبل از شروع شدن نقل و انتقالات زمستانی، بارسلونا از حکم نهایی فیفا آگاه خواهد شد. اینکه محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن بخشیده شده یا خیر. نشریه AS، امروز مدعی شد که تنها در صورت عدم بخشودگی بارسلونا، این باشگاه برای تمدید قرارداد با آلوس اقدام خواهد کرد و در غیر این صورت آلوس باید به تیمی دیگر برای فصل آینده فکر کند.

روز گذشته ایجنت "مارتین مونتویا"، دیگر دفاع راست بارسلونا، صراحتا تاکید کرد که این بازیکن ماه ژانویه بارسا را ترک خواهد کرد و بدین ترتیب، بارسلونا تا پایان فصل جاری تنها دو دفاع راست در اختیار خواهد داشت(آلوس و داگلاس). بدیهی است که از دست دادن آلوس در صورتیکه بارسا نتواند در فصل تابستان بازیکنی خریداری کند به هیچ عنوان عقلانی به نظر نمی رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها