کد خبر: ۲۷۵۹۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۳ آذر ۱۳۹۳
باشگاه هاي نظامي چه در ليگ برتر و چه در ليگ يک در روزهاي اخير جلسات متعددي با مديران سازمان نظام وظيفه داشته اند تا مجوز بازي بازيکنان سرباز را در نيم فصل دوم بگيرند.

به گزارش پایگاه 598،مدیران تیم های نظامی به مسئولان نظام وظیفه گفته اند بازیکنان سرباز از رفتار خود پشیمان هستند و اظهار ندامت کردند و از همه مهمتر با نیم فصل دوری از مستطیل سبز تاوان پس داده اند و دوری بیش از این از صحنه می تواند به فوتبال آنها و هم چنین فوتبال باشگاهی و ملی ضربه زند.

در این نشست این هم مطرح شده که بازیکنان در دو فصل اتی با حضور در تیم های نظامی و دریافت دستمزد اندک تنبیه خواهند شد و تنبیه بیش از این جایز نیست. گفته می شود سازمان نظام وظیفه به مدیران باشگاه های نظامی گفته است این درخواست را بررسی خواهد کرد و شاید منجر به تصمیم جدیدی شود. یکی از مدیران باشگاه های نظامی در این باره به وزش سه گفت جلسه بسیار خوب بود و دور از ذهن نیست به بازیکنان سرباز اجازه بازی در نیم فصل نخست داده شود.

پیش از این قرار بود بازیکنان سرباز خود را به پادگان ها معرفی کنند و تا پایان فصل حق بازی نداشته باشند.

کارت معافیت 60 بازیکن ابطال شده است و کارت معافیت ده بازیکن از جمله مهرداد پولادی به دلیل عدم مراجه به سازمان نظام وظیفه به حالت تعلیق در آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها