کد خبر: ۲۷۵۶۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۲     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
رئال مادريد با هدايت آنچلوتي، شب گذشته با 5 گل بر کورنيا غلبه کرد و هفدهمين پيروزي متوالي خود را بدست آورد.اين تيم در آستانه برابري با رکورد تاريخي بارسلونا قرار دارد.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای رسیدن به رکورد تاریخی 18 برد متوالی بارسلونای فرانک رایکارد حالا فقط سلتاویگو را پیش روی خود می بیند. دیداری که روز شنبه در برنابئو برگزار خواهد شد و در واقع سلتا آخرین امید هواداران بارسا برای قطع کردن نوار بردهای متوالی رئال مادرید است.

شکی نیست که هواداران بارسلونا دوست ندارند تا رئال با رکورد تاریخی تیم محبوبشان برابری کند .سلتا ماه پیش موفق شد تا در نوکمپ بر بارسلونا غلبه کند و حالا بارسایی ها بر این امیدند که آبی پوشان سلتا بتوانند این شگفتی را در برنابئو نیز تکرار کنند.

رکورددار بیشترین برد متوالی در فوتبال اسپانیا، در حال حاضر بارسلوناست. بارسا با هدایت "فرانک رایکارد"، در فصل 2005-2006 با کسب 18 برد متوالی، یک رکورد تاریخی و خیره کننده را به ثبت رساند. آنها از 22 اکتبر 2005 تا 22 ژانویه 2006، تمام بازی های خود را بردند و در نهایت، مقابل ساراگوزا در کوپا دل ری 4-2 شکست خوردند.

به نظر می رسد که رئال می تواند این رکورد را نیز بشکند. کهکشانی ها پس از برتری مقابل کورنیا،شنبه آینده در لالیگا به مصاف سلتا در برنابئو خواهند رفت. سپس بازی با لودوگورتس در لیگ قهرمانان در انتظار رئال است. این بازی نیز در برنابئو برگزار می شود. بدین ترتیب رئالی ها با کسب دو پیروزی در این دیدارهای نسبتا آسان، می توانند رکورد تاریخی بارسای فرانک رایکارد را جابجا کنند. رئال مادرید در این 17 بازی، 64 گل زده و تنها 9 گل دریافت داشته است.

این روند بردها می تواند حتی به عدد 22 تا پایان سال نیز برسد. رئال پس از بازی با لودوگورتس، در زمین آلمریا با این تیم دیدار خواهد کرد و سپس راهی مراکش می شود تا در مقابل کروز آزول در جام باشگاه های جهان قرار بگیرد. در صورت برتری احتمالی، این تیم راهی فینال شده و اگر در آن بازی نیز به پیروزی برسد، رکورد 22 برد متوالی به نام این تیم ثبت خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها