کد خبر: ۲۷۵۶۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
پديده اي ها ديروز در دقايق پاياني بازي با ملوان با خوش شانسي مواجه شدند و به گل رسيدند و به اين ترتيب انزلي را دست خالي ترک نکردند.
به گزارش پایگاه 598،میلاد غریبی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: با وجود آنکه در آن زمین نمی‌ شد فوتبال بازی کرد اما بازی خیلی خوبی بود هر دو تیم هجومی بازی کردند و موقعیت های زیادی داشتند. ابتدا ما به گل رسیدیم اما خیلی هم زود گل خوردیم، نیمه دوم دوباره گل خوردیم بعد از آن یکی از مدافعانمان جلو بازی کرد و ما موفق شدیم دوباره گل بزنیم. درست است دو تیم از این بازی لذت بردند اما ما و ملوان فقط به برد در این بازی احتیاج داشتیم ولی نفع بیشتر را ما بردیم چون در خانه حریف یک امتیاز گرفتیم.

او در مورد گلی که زد ادامه داد: پاس خوب اکبر صادقی را وارد دروازه کردم، فکر کنم اگر آن گل را نمی‌‌زدم، اکبر من را می‌ زد. (باخنده)

وقتی از این بازیکن سوال شد قصد ندارد تعداد گل هایش را زیاد کند پاسخ داد: من اصلا به فکر گل زدن نیستم به قول آقارضا عنایتی نه اینکه بازیکن پاس نمی‌ دهد نه به این از خودگذشتگی های تو. من دوست دارم تیمم ببرد و اگر هم تیمی ام در موقعیت بهتری از من قرار داشته باشد، قطعا به او پاس می‌ دهم.

غریبی در پایان در مورد دیدار با نفت‌تهران در نیمه نهایی جام‌حذفی افزود: شرایط جام‌حذفی خیلی متفاوت است و این جام یک پله برای آسیایی شدن محسوب می‌ شود. نفت‌تهران بیش از هر چیز از داشتن یک مربی فوق العاده به اسم منصوریان که مربی خودم در تیم‌ملی امید بوده بهره می‌ برد. رفاقتی که او با بچه های تیمش دارد باعث شده نتایج خوبی بگیرند و اکنون در صدرجدول باشند ولی ما هم پدیده هستیم و در شهر خودمان بازی داریم. انشاالله تیم ما ببرد و به فینال برسد تا ما بتوانیم لذت قهرمانی را بچشم و دستم به جام برسد هر شب به این مساله فکر می‌ کنم تا اگر خدا بخواهد به واقعیت بپیوندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها