کد خبر: ۲۷۵۶۴۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۱۲ آذر ۱۳۹۳
حسين عبدي مربي پرسپوليس و دستيار حميد درخشان که در دهه 60 يکي از بازيکناني بود که توسط علي پروين از تيم هاي پايه به تيم بزرگسالان منتقل شد و در ادامه با جايگزيني ضياء عربشاهي يکي از بهترين هافبک هاي دفاعي تاريخ پرسپوليس شد، تعصب خاصي روي بازيکنان پايه دارد.
به گزارش پایگاه 598،عبدی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس و پیشنهاد سایپا برای تعویض دو بازیکن تیم امید، پرسپولیس با بابک حاتمی صحبت های جالبی را در گفت‌وگو با "ورزش سه" مطرح کرد.

زاهدی و کمندانی فوق العاده اند

من هم از گوشه و کنار شنیده ام که باشگاه سایپا برای انتقال بابک حاتمی به پرسپولیس خواهان جذب زاهدی و کمندانی شده است. دو بازیکنی که از نظر من فوق العاده اند و در آینده ای نزدیک می‌ توانند از ستاره های پرسپولیس و فوتبال ایران باشند. اما در مورد اینکه به سایپا منتقل شوند و بابک حاتمی جذب شود، من نمی‌ توانم نظرم را در رسانه ها مطرح کنم. قطعا کمیته فنی و باشگاه پرسپولیس اگر صحبتی باشد با کادرفنی در میان می‌ گذارد و در آن زمان من و آقای درخشان می‌ توانیم در این مورد صحبت کنیم.

جوان ها باید در شرایط خاص به ترکیب اضافه شوند

بازیکنان جوانی مثل زاهدی که امیدهای آینده فوتبال ما هستند، باید در شرایط خاص به ترکیب اصلی تیم تزریق شوند. ما در هفته های گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم. نتایج قبلی تیم باعث شده بود تا هواداران، کارشناسان و رسانه ها با توقع نتیجه گیری از پرسپولیس فشار زیادی را به مجموعه ناخواسته تحمیل کنند. به همین خاطر این بازیکنان جوان به هنگام ورود به زمین فشار زیادی را تحمل می‌ کردند. این در حالی است که ما هیچ وقت شرایطی را پیدا نکرده ایم که هنگامی که دو یا سه گل از حریفان جلو هستیم یا از نظر امتیازی جایگاه مطمئنی داریم، آنها را وارد زمین کنیم. مثل همان موقع که خود ما بازی می‌ کردیم و به ترکیب تزریق شدیم. پرسپولیس در آن مقطع در همان 20 دقیقه اول دو، سه گل از حریفان جلو بود و آقای پروین به عنوان سرمربی تیم فرصت بهتری داشت تا به نفراتی مثل ما بازی دهد. ما هم باید این شرایط را برای جوانان فراهم کنیم.

با 6 غایب کسی تصور باخت ما را نمی‌ کرد

برایم خیلی جالب است که بعد از بازی با نفت‌تهران به عنوان تیم اول لیگ در حالی که ما 6 بازیکن اصلی خود را نداشتیم، بسیاری از هواداران، کارشناسان و ژورنالیست های مطرح فوتبالی ما این باخت را غیرمترقبه تلقی کرده و در گفت‌وگو با ما اعلام می‌ کردند که تصور این شکست را نداشتند. خب، همین مساله برای ما جای خوشحالی دارد. برخلاف سابق دیگر کسی منتظر باخت پرسپولیس نیست و در حالی که ما بیش از نیمی از بازیکنان خود را در اختیار نداریم چنان بازی می‌ کنیم که هیچ کس باخت ما را عادلانه نمی‌ داند. همین مساله نشان می‌ دهد که چقدر در این تیم تلاش شده است. به همین خاطر باید بابت این مساله از بازیکنان و باشگاه تشکر ویژه ای بکنم.

فوتبال پرسپولیس روی زمین است و توپ خط به خط جلو می‌ رود

تمام تلاش ما این است که در مسابقات توپ را خط به خط از دفاع به حمله برسانیم. شاید در مقطعی توپ از خط دفاع مستقیم برای مهاجم ارسال شود که مطمئنا الزام داشته است. برنامه این است که خط به خط حمله کنیم و خط به خط روی دروازه حریف فشار بیاوریم، ضمن اینکه خط به خط از دروازه خودمان حفاظت می‌ کنیم؛ همین مساله باعث می‌ شود تا طبق نظراتی که کارشناسان در این چند روز داده اند، پرسپولیس حتی روی چمن خراب تختی هم تاکتیکی و روی زمین بازی کند. مطمئن باشید آینده مال ماست.

فقط نوری به جمع ما اضافه می‌ شود

نسبت به بازی با نفت‌تهران فقط این محمد نوری است که به جمع ما اضافه می‌شود؛ صادقیان و حقیقی همچنان مصدوم اند و عالیشاه و بنگر هم دوران محرومیت را پشت سر می‌ گذارند. می‌ شد این دو بازیکن اینگونه دچار محرومیت نشوند، شادی پس از گل بنگر به گونه ای نبود که او را برای چنین بازی حساس و بزرگی محروم کنند، کمااینکه دو جلسه محرومیت هم برای عالیشاه زیاد بود آن هم در حالی که شروع کننده این اتفاق بازیکن حریف بود نه عالیشاه. به هر حال ما فقط محمد نوری را می‌ توانیم به جمع خود اضافه کنیم که امیدوارم بتوانیم یک پیروزی شیرین را به نفع خود رقم بزنیم.

11 بازیکن برتر جهان را مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌ فرستیم

قبل از بازی با استقلال هم گفتم که بهترین بازیکنان جهان را در ترکیب 18 نفره و ترکیب اصلی پرسپولیس در دربی به میدان می‌ فرستیم. حالا هم می‌ گویم که این 18 نفری که برای بازی با ذوب‌آهن انتخاب می‌ شوند و 11 نفری که در نهایت به میدان می‌ روند از نظر ما بهترین بازیکنان جهان هستند. مطمئن باشید با این نفرات می‌ توانیم هر تیمی را تحت فشار قرار دهیم. ذوب‌آهن حریف بزرگ و قابل احترامی است و ما هم سعی می‌ کنیم یک بازی بزرگ و قابل احترام را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها