کد خبر: ۲۷۵۳۸۲
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۱۱ آذر ۱۳۹۳
با مذاکره استقلالي ها با بابک حاتمي مدافع راست سايپا شايعاتي در مورد جدايي ميلاد فخرالديني به راه افتاده است.
به گزارش "ورزش سه"، البته حاتمی از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد و احتمال اینکه به استقلال برود بیشتر است. اما چیزی که واضح است این است که استقلالی ها برای عقد قرارداد با این بازیکن نامه رسمی به باشگاه سایپا زده اند. این خبری است که مجید جلالی هم روز یکشنبه آن را در گفت‌وگو با "ورزش سه" تایید کرد.

با این حال میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با ورزش سه، این مساله را تکذیب کرد: به هیچ عنوان قصد رفتن از استقلال را ندارم. این تیم را دوست دارم و می‌ خواهم در استقلال اولین قهرمانی ام را تجربه کنم. بحث جدایی من از استقلال شایعه است.

او ادامه داد: چند روز پیش من با میرشاد ماجدی سرپرست استقلال صحبت کردم. او گفت که درخواست جذب هیچ بازیکنی را پست دفاع راست نداده است و با من صحبت کرد. او گفت که همه این صحبت ها برای حاشیه درست کردن است و من هم دیگر به این صحبت ها توجهی نمی‌ کنم.

مدافع استقلال ادعا می‌ کند این تیم با شکست راه‌آهن از فشار خارج شد: این برد از نان شب برای ما واجب تر بود. از جام‌حذفی حذف شده بودیم و دربی را باخته بودیم و فشار زیادی روی بچه ها بود. فکر می‌ کنم این پیروزی ما را از فشار خارج کرد و می‌ توانیم در بازی های بعدی با خیال راحت برای برد به میدان برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها