کد خبر: ۲۷۴۷۳۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۹ آذر ۱۳۹۳
امير قلعه‌نويي در سال 1384 قهرماني ليگ را با استقلال به دست آورد، در ترکيب تيم او وحيد طالب لو، فکري، پيروز قرباني، اميرحسين صادقي، نيکبخت، حسين کاظمي، مجتبي جباري، سياوش اکبرپور و رضا عنايتي اساس موفقيت را ساخته و آن را نوشتند.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در سال 87 وقتی با قلعه‌نویی دومین قهرمانی اش را به دست آورد مردانی چون طالب لو، امیرحسین صادقی، بیک‌زاده، خسرو حیدری، فابیو جانواریو، فرهاد مجیدی، پژمان منتظری، مجتبی جباری، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و ... را داشت.

ابزار قهرمانی قلعه‌نویی در سومین قهرمانی اش با استقلال، مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، نکونام، آندو، جباری، خسرو حیدری، فرهاد مجیدی، هاشم بیک‌زاده و آرش برهانی بودند.

آنچه در این 3 تیم به صورت مشترک وجود داشت، توازن بین 3 خط، میانگین سنی متوسط، بهره مندی از یک دروازه‌بان مطمئن و حضور مردانی بزرگ و آماده در خط میانی بود، استقلال امسال جز اینکه توازنی در 3 خط ندارد، در ترکیب اصلی صاحب میانگین سنی بالاست، جباری و مجیدی را ندارد و بی بهره از حضور یک گلر درجه یک است.

از بین افراد و مردان قلعه‌نویی در آخرین عنوان قهرمانی اش، مهدی رحمتی، نکونام، آندو، پژمان منتظری، فرهاد مجیدی و مجتبی جباری مردانی با بیشترین تاثیر در موفقیت تیمی آبی‌پوشان بودند و جالب اینکه مهمترین مردان قلعه‌نویی، هر کدام به نوعی با او به اختلاف برخوردند و حالا آخرین نفرات، آندو هم در آستانه ترک استقلال است.

حالا قلعه‌نویی هم به نوعی با آفت بزرگی روبه‌رو شده است که این آفت، نساختن با بزرگان محبوب است، همانطور که روزگاری علی پروین حضور عابدزاده، علی دایی، شاهرودی و ... را بر نمی‌ تابید حالا نوبت قلعه‌نویی است که بعد از اختلاف و دفع نکونام، رحمتی، جباری و مجیدی در 2 سال اخیر، حالا بعد از اختلافات نهان با آندو او هم در آستانه ترک استقلال و تبدیل آبی‌پوشان به یک تیم متوسط و بدون تیغ است به بیانی دیگر خود کرده را تدبیر نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها