کد خبر: ۲۷۴۳۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان علت حضورش در اين تيم را حفظ شدن عزت و احترامش اعلام کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، سیدمهدی سیدصالحی درباره حضورش در استقلال خوزستان گفت: احساس کردم در اینجا عزتم حفظ می‌شود و به همین دلیل تصمیم گرفتم به استقلال خوزستان بیایم.

وی ادامه داد: پس از صحبت‌هایی که با عبدالله ویسی داشتم، به این نتیجه رسیدم که می‌توانم در این فصل در استقلال خوزستان حضور پیدا کنم و مثمرثمر باشم. علت اصلی حضورم در این تیم ویسی بود و امیدوارم خدا کمکم کند تا در استقلال خوزستان موفق شود.

مهاجم استقلال خوزستان درباره اینکه در نیم فصل اول بازی‌های کمی در سایپا انجام داد و چقدر برای نیم فصل دوم انگیزه دارد، اظهار داشت: اینکه من در نیم فصل اول کم بازی کردم نظر جلالی بود و برای نظر او احترام قائلم. 13 سال در بهترین تیم‌های ایران بازی کردم و این موضوع هم خواست خداوند بود، اما امسال جلالی اعلام کرد که به تاکتیکش نمی‌خورم و تصمیم گرفتم از سایپا جدا شوم.

سیدصالحی با بیان اینکه از جلالی بابت زحماتی که برایم کشیده تشکر می‌کنم، یادآور شد: یاد گرفته‌ام هر کسی که به من درسی یاد داد، از او تشکر کنم و به همین دلیل از جلالی ممنونم. امیدوارم از این به بعد هم در استقلال خوزستان مثمرثمر باشم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرش استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند یا نه، به تسنیم گفت: مطمئناً استقلال خوزستان در نیم فصل دوم اعاده حیثیت خواهد کرد. ما به رده‌های بالای جدول چشم داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها