کد خبر: ۲۷۴۲۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۸ آذر ۱۳۹۳
حوزه/ خانم معصومه آباد، نویسنده کتاب «من زنده ام» پس از دریافت نشان خادمی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: خادمی در حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها آرزوی دیرینه‌ام بود و تمام سال های عمرم را سپری کردم تا به این مقام دست یابم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری «حوزه» معصومه آباد در حاشیه دیدار با تولیت آستان مقدس و اعطای نشان خادم افتخاری حرم مطهر به وی،بیان داشت : خادمی در حرم کریمه اهل بیت سلام الله علیها آرزوی دیرینه ای بود و تمام سال های عمرم را سپری کردم تا به این مقام دست یابم.

این آزاده سرافراز دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به نظرم هیچ کار دیگری با این دنیا ندارم غیر از خدمت به بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و زائران این بانوی بزرگ اسلام.

وی در ادامه با بیان این که تمام مردم ایران در سایه وجود مبارک امام رضا و حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام زندگی می کنند، تصریح کرد: اگر مردم خود را در حلقه محبت اهل بیت علیهم السلام قرار دهند، بهره دنیا و آخرت را خواهند برد.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: نسل امروز باید تمام تلاشش را برای به دست آوردن محبت امام رضا و حضرت فاطمه معصومه علیهماالسلام، به کار ببرد، همه چیز را به دست خواهند آورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها