کد خبر: ۲۷۳۴۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
سهراب بختياري زاده مدافع سابق استقلال معتقد است که اين همه هجمه انتقادات به کادر فني را نمي پسندد و بايد نتيجه داربي را فراموش کرد.
بختیاری زاده به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: مثل داربی های بزرگ دنیا بعد از بازی انتقاد را تمام کنیم.

فرهنگ منسوخ تساوی

هر چند از باخت استقلال، ناراحت شدم. اما اعتقادم بر این است که فوتبال هم مثل زندگی است و مهم این است که بتوانی با سختی های آن مبارزه کنی. تنها نکته مثبتی که به عقیده من این بازی داشت . این بود که که این فرهنگ غلط و منسوخ در فوتبال ما که نتایج لیگ هر چه باشد، فقط نباید داربی را ببازیم، از بین رفت. این تفکر اشتباه باعث شده بود که بازیکنان در هر بازی خیلی با استرس در زمین ظاهر شوند.

داربی را فراموش کنید

به عنوان یک استقلالی از باخت این تیم ناراحت هستم. اما فکر می کنم ما هم باید بتوانیم مثل داربی های بزرگ دنیا فردای روز بازی دیگر نتیجه را به دست فراموشی بسپاریم. شما ببینید مثلا رئال مادرید می آید بارسلونا را شکست می دهد. یک نقد فنی صورت می گیرد و فردای روز بازی همه چیز تمام می شود. اما در ایران تا یک هفته انتقادات و بحث و حاشیه ادامه دارد. این همه هجمه انتقاد به کادر فنی استقلال اصلا صحیح نیست.

تخریب پیشکسوتهای استقلال

من هم قبول دارم که استقلال می توانست برنده باشد. از لحاظ فنی به عقیده من استقلال یک بازیکن طراح مثل کرار در این دیدار کم داشت. اما من فکر می کنم این درست نیست که پیشکسوتهای استقلال به این حد از کادر فنی انتقاد کنند. من هم قبول دارم که کادر فنی خوب عمل نکرده است. اما ما نباید با انتقادهایمان کاری بکنیم که نه تنها به تیم کمک شود بلکه استقلال را تخریب هم بکنیم.

استقلال به تیمهای بالای جدول امتیاز داد

بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که استقلال از 8 بازی گذشته اش 6 امتیاز کسب کرده و همین مساله هم انتقادات را افزایش داده است، گفت: من هم قبول دارم که دربی می توانست استقلال را نجات دهد. حقیقت این است که استقلال به همه تیمهای بالای جدول یا باخته یا مساوی کرده است. برای همین از صحبتهای کارد فنی متعجبم که با این شرایط می گویند که ما می توانیم قهرمان شویم. اما با تمام این احوال فکر می کنم که پیشکسوتها استقلال باید بیایند دراین شرایط به تیم آرامش بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها