کد خبر: ۲۷۳۴۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
مدافع صباي‌قم گفت: به دليل عدم پرداخت قراردادها بازيکنان ما آزاد هستند و مي‌توانند از تيم جدا شوند.
به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته گفته شد شش بازیکن صبای‌قم به علت عدم پرداخت قراردادهای‌شان با این تیم تمرین نکردند و فقط در کنار زمین نظاره‌گر بودند اما هادی شکوری به خبرنگار ما گفت چنین چیزی صحت ندارد.

بازیکنان صبا آزاد هستند

در تمرین دیروز فقط ریکاوری داشتیم و دو، سه نفر از بازیکنان مصدوم بودند که تمرین نکردند اما بحث اعتصاب در کار نبود. در تمرین‌های بعد نیز چنین کاری صورت نمی‌گیرد اما باید توجه داشت که عده‌ای از بازیکنان در حال حاضر آزاد هستند چون نیم فصل تمام شد و آن‌ها 30درصد قراردادشان را نگرفته‌اند.

پیشنهاد دارم

امکان جدایی بچه‌های تیم وجود دارد که خودم نیز جزء آن‌ها هستم. من همه جوره ضرر می‌کنم و آن پول گرفته نشده هم از جیب ما رفته است. یکی، دو پیشنهاد دارم و منتظر هستم تا تکلیفم مشخص می‌شود ولی احتمال رفتنم وجود دارد. اگر باشگاه طبق قوانین پول بدهد مشکلی نداریم اما باید شرایط را بررسی کنیم.

هیچکس چنین توقعی از صبا نداشت

همه جایگاه تیم ما را می‌بینند و هیچکس با آن شرایط اول فصل توقع چنین رتبه‌ای از ما نداشت. هزینه و رتبه صبا را با تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و پیکان مقایسه کنید که به چه شکل بوده است و این را در نظر بگیرید که ما با صدر جدول فقط پنج امتیاز فاصله داریم.

توانایی صبا

برد مقابل قهرمان سال گذشته خیلی خوب بود و این توانایی بالای فنی تیم ما را نشان می‌دهد که دقیقه 5 گل می‌زند و تا پایان بازی نتیجه را اداره می‌کند. من در گذشته عملکرد بدی نداشتم و خدا را شکر از نظر کادر فنی و کارشناسانی که بازی‌ها را می‌دیدند خوب کار می‌کردم ولی به سلیقه کادر فنی سه، چهار هفته بازی نکردم اما سعی کردم مقابل فولاد بازگشت خوبی داشته باشم که فکر می‌کنم در این امر موفق بودم و آن توپی که از روی خط دروازه بیرون کشیدم جزء عوامل پیروزی ما شد.

دفاع استقلال تمرکز نداشت

استقلال نیاز به دگرگونی یا یک شوک روحی خوب برای بچه‌ها دارد تا بتوانند به خودشان بیایند. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند بازیکنان از نظر روحی و روانی دچار مشکل شدند. مربی در تمرینات و تا پیش از شروع بازی روی تیم تاثیر گذار است اما در زمین این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می‌زنند. تیم استقلال و مخصوصا خط دفاعی در دربی تمرکز نداشت و این باعث شد شکست بخورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها