کد خبر: ۲۷۳۴۰۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۴ آذر ۱۳۹۳
حبيب کاشاني مدير تيم اميد طي مصاحبه اي صراحتا از مخالفت وزارت ورزش با حضور زلاتکو کرانچار در تيم‌ملي اميد خبر داده است.
به گزارش "ورزش سه"، کاشانی که در مراسم یادبود غلامحسین مظلومی اسطوره باشگاه استقلال شرکت کرده بود، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران و در حالی که چندان سرحال به نظر نمی‌ رسید از ممانعت های از سوی وزارت ورزش برای توافق با این مربی اهل کروات صحبت کرد.

کاشانی که کمی هم تند حرف می‌ زد، صلاحیت آدم هایی که در این باره قرار است تصمیم بگیرند را مورد تشکیک قرار داد و گفت: کمیسیون تأیید مربیان خارجی وزارت ورزش مخالف نمی دانم چیست، اساس آن بر چه مبنایی است، کمیته است یا کمیسیون، اما می دانم افرادی که قرار است از این مربی تست فنی بگیرند، باید صلاحیت فنی داشته باشند، امیدوارم این کمیسیون که خلق الساعه است و معلوم نیست در عرض چند روز و چند ساعت تشکیل شده، صلاحیت فنی را درباره حضور کرانچار داشته باشد.

او همچنین پیش‌بینی کرد حسرت حضور ایران در المپیک احتمالا به 4 سال دیگر افزایش پیدا می‌ کند: من وظیفه آوردن او را داشتم که کرانچار حاضر شد با کمترین مبلغ با ما قرارداد ببندد، حالا باید این موضوع در کمیته فنی مطرح شود بعد با کرانچار صحبت کنیم که به ایران بیاید، ظاهرا عده ای مایل هستند حسرت نرفتن به المپیک از 40 سال به 44 سال افزایش پیدا کند. امیدواریم کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش این موضوع را حل کنند.

به گفته کاشانی علی کفاشیان و اعضای هیات رئیسه شرایط استخدام کرانچار را پذیرفته اند و نباید مشکل دیگری وجود داشته باشد اما نظرهایی خارج از حیطه کاری وی مانع از این توافق است.

هنوز صریحا مشخص نیست که وزارت ورزش چرا با استخدام کرانچار موافق نیست. مدیر تیم فوتبال المپیک در باره اینکه پیکان نیز اظهار تمایل کرده و کرانچار را می خواهد، اظهار داشت: کرانچار مربی نیست که با این کارنامه روی زمین بماند، او در جام های جهانی و تیم های مطرح جهان بوده و بیرون نمی ماند. خیلی تیم ها با قیمت بیشتر از ما حاضرند با او کار کنند، امیدوارم فقط وقت سوزی نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها