کد خبر: ۲۷۳۰۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۳ آذر ۱۳۹۳
مهدي طارمي مهاجم جوان پرسپوليس در دربي با ورودش به زمين جريان بازي را به کلي عوض کرد.

به گزارش پایگاه 598،طارمی که از این برد بسیار خوشحال است امیدوار است که قرمز ها بتوانند به این روند خوبشان در دربی های بعد هم ادامه دهند

می دانستیم جبران می کنیم
15و10 دقیقه اول بازی خوبی را شاهد بودیم اما رفته رفته بازی آرام شد.هر دو تیم در اواخر نیمه اول موقعیت داشتند ما که گل خوردیم بلافاصله پس از گل به خودمان گفتیم که جبران می شود.به همبن خاطر هم قسم شدیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم.بعد از گل دوم هم 10 نفره شدیم و حریف به ما فشار آورد و 3و2 تا حمله کرد که خدا را شکر گل نشد.نیمه دوم بازی به مراتب بهتر شد.

از عنایتی ممنونم
از عنایتی به این دلیل که گفته بهترین اتفاق پرسپولیس بودم تشکر می کنم.آقا رضا یکی از بزرگان فوتبال و آقای گل ایران است از لطفش بسیار ممنونم.

من ذاتا خوب پرش می کنم و روی سر پژمان نوری پریدم. این یکی ویژگی مثبت است که خدا راشکر می کنم.شانس ما و خواست خدا بود آن توپی که من زدم به تیر برخورد کند و گل نشود البته دوباره بازیکن ما توپ را سانتر کرد،من سر زدم و توپ در نهایت به محمد آقا رسد و او هم به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه کرد.اصلا مهم نبود چه کسی گل را بزند مهم این بود که پرسپولیس ببرد.قبل از بازی هم مصاحبه کرده و گفته بودم که دلم می خواهد هواداران خوشحال شوند.این برد را تقدیم به همه آن ها می کنم.

از فوتبال نمی ترسم
من قبلا هم گفتم از قوتبال هیچ وقت نمی ترسم.این را پدرم که خودش سابقه حضور در این فوتبال را داردذد به من یاد داده است. بخاطر همین هم براینم فرق نمی کند مقابل چه تیمی قرار گیرم.

ترس را در استقلالی ها دیدم
درخشان قبل از حضورم در زمین نکات فنی را به من گوشزد کرد و تغییر تاکتیک داد من را به نوک فرستاد نوروزی را راست و عالیشاه را چپ. با توجه به کری خوانی های استقلالی ها قبل بازی در مورد من،پیام و امید و اینکه ما می توانیم بازی کنیم یا نه احساس کردم که کمی ترسیده اند.لحظه ای که وارد زمین شدم ترس را در آن ها دیدم.آن ها عقب کشیدندوما 4و3 موقعیت گل ایجاد کردیم تازه داور باید حرکت تیموریان را هم پنالتی می گرفت که نگرفت.

6 جاودانه می ماند
هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و هنوز معلوم نیست که در جام حذفی ما به استقلال بخوریم.ولی امیدوارم اگر در تقابل با یکدیگر قرار گرفتیم آن هخا را ببریم و همین طور به جلو پیش برویم.امیدوارنم 4 بار پشت سر هم آن ها را ببریم تا 4 را به رخ ما نکشند.6 که همیشه جاودانه است می خواهیم یک 4 تایی هم رقم بزنیم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها