کد خبر: ۲۷۲۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۳۰ آبان ۱۳۹۰
آقا تهراني، با اشاره به پيامدهاي ناگوار ورود چهره هاي ناشناس به مجلس، گفت: شناسايي چهره ها و مهره هاي خاکستري از سوي جريانات و احزاب سياسي در آستانه انتخابات مجلس نهم الزامي است؛ چراکه اين اشخاص به طور حتم در انتخاب هاي بعدي کشور، همچون معرفي رييس جمهور آينده به مردم نقش به سزايي خواهند داشت.

حجت الاسلام مرتضي آقاتهراني، در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در خصوص چشم انداز مجلس نهم، گفت: اينکه مجلس نهم داراي چه شاخص هايي باشد، بستگي به اين موضوع دارد که چه افرادي وارد اين مجلس شوند، اما به طور حتم اگر نامزدهاي مجلس نهم با شعارهاي انقلاب و خواسته هاي مقام معظم رهبري خود را تطبيق دهند، به طور حتم تحول بزرگي در مجلس نهم روي خواهد داد.

وي افزود: مردم، جريانات سياسي و احزاب بايستي نسبت به نامزدهايي که انتخاب مي‌کنند، دغدغه داشته باشند تا اشخاصي که داراي صلاحيت لازم هستند و اصول نظام را قبول دارند براي ورود به مجلس آماده شوند.

آقاتهراني با اشاره به اينکه بايستي صلاحيت نامزدهاي انتخاباتي و سابقه سياسي آنها زير نظر مردم و مسئولين باشد، خاطر نشان کرد: معمولا در آستانه انتخابات، چهره هايي از سوي جرياناتي خاص با خط و مشي ويژه فعاليت هاي خود را شروع مي کنند که هيچ گونه شناختي از آنها در ميان مردم وجود ندارد، لذا مسئولين و احزاب سياسي بايستي نسبت به شناسايي چهره هاي خاکستري در آستانه انتخابات مجلس نهم، دقت عمل داشته باشند.

عضو جبهه پايداري، تصريح کرد: ورود چهره هاي ناشناس به مجلس به طور حتم پيامدهاي ناگواري را به دنبال خواهد داشت، به طوري که اين گونه افراد پس از ورود به مجلس و رسيدن به خواسته هاي خود سعي خواهند کرد در قالب لابي هاي سياسي، مجلس را بدست گيرند تا خواسته هاي خود را عملی کنند، لذا دقت عمل در انتخاب نمايندگان مجلس امري بديهي است، چراکه اين اشخاص به طور حتم در انتخاب هاي بعدي کشور، همچون معرفي رييس جمهور آينده به مردم نقش به سزايي خواهند داشت.

نماينده مردم تهران با اشاره به اينکه مجلس آينده، اگر گفتمان اصولگرايي را رعايت کند، آينده روشني را در پيش خواهد داشت، اذعان داشت: به طور حتم اگر کساني که وظيفه خدمت‌رساني به مردم را حس مي کنند در مجلس حضور پيدا کنند و گفتمان امام(ره) و رهبري را سرلوحه برنامه هاي خود قرار دهند، مجلس نهم پربارتر از مجالس ديگر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها