کد خبر: ۲۷۲۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
'سپ بلاتر' رییس فیفا كه اخیرا دوباره به دلیل اظهاراتی در مورد نژادپرستی در فوتبال به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، كانون رسوایی دیگری قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، روزنامه های انگلیس مطلبی را منتشر كرده اند كه بر اساس آن یك شركت خانوادگی كه رابطه دیرینه ای با بلاتر و نوه او یعنی 'فیلیپ بلاتر' دارد، 450 هزار قطعه از بهترین و گران ترین بلیت های مسابقات جام جهانی 2014 برزیل را به دست آورده است.
 
شركت برادران مكزیكی 'جیم و انریكه بایروم' از سال 1986 تا كنون در رابطه با فروش بلیت مسابقات با فیفا همكاری می كنند.
 
این بلیت ها شامل 12 هزار بلیت برای بازی افتتاحیه، 12 هزار بلیت برای دو بازی برزیل در مرحله گروهی و 110500 بلیت نیز برای دیگر مسابقات تیم های مطرح می شود. شركت بایرامز در صورتی كه برزیل به مرحله حذفی صعود كند، 20 هزار بلیت برای هر یك از دو بازی این تیم را هم خواهد داشت. فیفا به این شركت 33 هزار بلیت هم برای دیگر بازی های این مرحله داده است.
 
شركت بایرومز همچنین اگر برزیل به یك چهارم نهایی برود، 20 هزار بلیت برای دو بازی این تیم و 16 هزار بلیت برای دیگر بازی های یك چهارم نهایی خواهد داشت. 24 هزار بلیت نیز برای دو بازی در نیمه نهایی به این شركت داده شده است. آنها برای بازی فینال در ریودوژانیرو نیز حداقل 12 هزار بلیت دارند.
 
شركت بایرومز كه در جام جهانی آفریقای جنوبی 380 هزار بلیت در اختیار داشت، به دلیل قیمت بالای خدماتی كه ارایه می داد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و منجر شد بسیاری از بلیت ها فروخته نشوند.
 
آنها با 70 هزار بلیت بیشتری كه برای جام جهانی برزیل دارند، امیدوارند بخشی از 50 میلیون یورو خسارت خود در جام جهانی 2010 را جبران كنند.
 
افشای این رسوایی قطعا فشار بیشتری را بر بلاتر برای استعفا وارد خواهد كرد كه مدعی شده بود، هیچ نژادپرستی در فوتبال وجود ندارد و حرف هایی هم كه زده می شود باید با دست دادن بازیكنان در پایان مسابقات به دست فراموشی سپرده شود.
 
بلاتر بعد از اینكه با انتقادهای شدیدی روبرو شد، عذرخواهی كرد اما تأكید كرده است، كناره گیری نخواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها