کد خبر: ۲۷۲۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
در سایه بی توجهی مسئولان مربوطه:
برخی از فروشگاه های مواد غذایی در قم در اقدامی تامل انگیز، تعدادی از مواد خوراکی خود را به همراه تصاویر خوانندگان زیرزمینی و مستهجن عرضه می نمایند. بنابر مشاهده عینی خبرنگار ما، این تصاویر که الحاق شده به مواد خوراکی چون لواشک و آلوچه و ... می باشد با محتوایی برای ترویج خوانندگان غیرمجاز و همچنین شعرهای رپ می باشد.
به گزارش پایگاه 598، برخی از فروشگاه های مواد غذایی در قم در اقدامی تامل انگیز، تعدادی از مواد خوراکی خود را به همراه تصاویر خوانندگان زیرزمینی و مستهجن عرضه می نمایند.

بنابر مشاهده عینی خبرنگار ما، این تصاویر که الحاق شده به مواد خوراکی چون لواشک و آلوچه و ... می باشد با محتوایی برای ترویج خوانندگان غیرمجاز و همچنین شعرهای رپ می باشد.

این موارد در حالی اتفاق می افتد که مسئولان و مراجع دینی بارهای بار نسبت به خطر هجوم دشمنان انقلاب در طرق مختلف هشدار داده اند.

ترویج موسیقی های زیرزمینی و خوانندگان خارجی در پوشش مواد خوراکی که عمدتاً مصرف کنندگان آن را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهد جای تامل فراون دارد، موسیقی زیر زمینی که كاركرد آن حتي در كشورهاي غربي كه بي‌بندوباري در آنها نهادينه شده است ، اثرات ويرانگر و زيانباري را به همراه داشته است . از اين گاه دولت‌ها مي‌كوشند موانعي را در مسير فعاليت اين گروه‌هاي مخرب فرهنگي ، ‌اجتماعي ايجاد كنند .

بديهي است در شرايطي كه اين جريان مخرب فرهنگي براي كشورهاي غربي نيز مساله‌آفرين به شمار مي‌آيد در كشورهاي اسلامي و به ويژه ايران مي‌تواند اثري به مراتب زيان‌بارتر را به همراه داشته باشد .




(عکس زیر نمونه ای از تصاویر متصل به مواد خوراکی می باشد)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
hoseini
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
کجایی برادر تو شهر مشهد فیلم به زبان اصلی داخله لپ لپ سک سک این چیزها ست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها