کد خبر: ۲۷۲۱۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: در ادامه مسابقات ليگ برتر با نتايج خوبي که کسب مي‌کنيم شکست روز گذشته مقابل نفت تهران را به دست فراموشي مي‌سپاريم.

به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، حبیب گردانی در مورد شکست دو بر یک تراکتورسازی مقابل نفت تهران گفت: بازی خوبی را مشاهده کردیم. نفت تیم بسیار خوب و منسجمی بود و هر دو تیم دوندگی خوبی داشتند. در این مسابقه نتوانستیم از حق خودمان دفاع کنیم و امیدوارم در دیدارهای آینده با نتایجی که می‌گیریم به جایگاه خود در صدر جدول استحکام ببخشیم.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان تراکتورسازی بعد از چند هفته حضور در صدر جدول دچار غرور نشدند، اظهار داشت: به هیچ وجه این مسئله درست نیست. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و در هر مسابقه ممکن است یک تیم بازنده باشد. جا دارد از هواداران خوب تراکتورسازی که در این دیدار ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنیم. امیدواریم در هفته‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با داوری دیدار این تیم مقابل نفت تهران تصریح کرد:‌ داور آن طور که باید نتوانست خوب سوت بزند البته به عنوان بازیکن نباید در این موارد اظهار نظر کنم و بهتر است کارشناسان داوری در این مورد صحبت کنند.

گردانی در ارتباط با تزلزل خط دفاعی تراکتورسازی در دیدار روز گذشته تصریح کرد: دیروز ما بعد از دریافت گل حملات زیادی انجام دادیم و همین مسئله باعث شد تمرکز خط دفاعی بر هم بخورد. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما می‌توانیم با کسب نتیجه در دیدارهای پیش رو به وضعیت خوبی در جدول برسیم. در نیم‌فصل بازیکنان بسیار خوبی جذب تیم شدند و امیدوارم با حضور این نفرات بتوانیم به شرایط بهتری برسیم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با حضورش در تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: چند سال است تلاش می‌کنم به تیم ملی فوتبال ایران برسم. جا دارد از کارلوس کی‌روش و کادر فنی تیم ملی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. آنها به خوبی لیگ را زیر نظر گرفتند و همین باعث انگیزه بیشتر بازیکنان شده است. من هم تلاش می‌کنم تا ابتدا برای تیمم مثمر ثمر باشم و بعد از آن با جلب نظر کادر فنی به تیم ملی برسم. امیدوارم در تیم ملی با تمرینات خوبی که انجام می‌دهم بتوانم از حیثیت فوتبال تبریز دفاع کنم.

گردانی در مورد دیدار مرحله یک چهارم جام حذفی مقابل پدیده مشهد گفت: پدیده هم تیم بسیار خوب و منسجمی است که از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد. نباید این بازی را دست کم بگیریم و به هواداران قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهیم تا این تیم را در تبریز شکست دهیم و باخت مقابل نفت تهران به دست فراموشی سپرده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها