کد خبر: ۲۷۱۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: در روند تغییر مسئولان که روال مدیریتی است تعابیر ناروایی انجام می‌گیرد، بعضی‌ها نانشان در آن است که حاشیه‌سازی کنند؛ به اینها توجه نکنید.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری با اشاره به خدمات دولت گفت: دولت نهم و دهم تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشته است و امروز شما تلاش مدیران را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم مشاهده می‌کنید.
استاندار تهران افزود: با وجود اینکه معمولا در مسیری که هر دولتی به پایان ماموری خود نزدیک می‌شود بعضا انگیزه‌ها کاهش می‌یابد و دیگر کارها شتابی ندارد اما روند دولت نهم و دهم بر عکس است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هرچه مجموعه این دولت به سال‌های پایانی نزدیک می‌شود گویی تلاش‌ آنها در انجام منویات مقام معظم رهبری بیشتر می‌شود.

موج خدمت و شتاب برای خدمت‌رسانی به مردم در دولت عدالت مشهود است
تمدن تاکید کرد: دولت در چارچوب چشم‌اندازی که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند سر از پا نمی‌شناسد و تمام توان خود را گذاشته که مسائل مطرح شده را اجرایی کند.
استاندار تهران گفت: افتتاح پروژه‌ها، حضور در بین مردم و ... همه نشان از آن دارد که که در عمق این مجموعه خدمت و شتاب برای خدمت نمایان و مشهود است.
استاندار تهران در ادامه فرماندار ری را از این جنس افراد و از خادمان دولت دانست و تاکید کرد: از روزی که در این جایگاه کار خود را آغاز کرد لحظه‌ای از ماموریت خود کوتاهی نکرد و در این مدت کم فروشی نداشته است.
وی اضافه کرد: فرجی هر انچه در استعدادش بود مایه گذاشت و با همه وجود خود زحمت کشید و تا لحظه آخر مردانه پای کار ایستاد و وظایف خود را انجام داد.

سخن‌چینی‌های ناحق را از دور خودمان دور کنیم
تمدن با اشاره به برخی از سخن چینی‌ها  تاکید کرد: باید سخن‌چینی‌هایی که به ناحق برای برخی از خدمتگزاران ایجاد میکنند را از پیرامون خود دور کنیم.
استاندار تهران گفت: همین امروز اگر که بخواهیم ماموریت‌ها را تغییر دهیم حتما حرف و حدیث پیرامون آن ایجاد می‌شود.

فرجی طلای پاک و متوجه بیت المال بود
وی خاطرنشان کرد: فرجی طلای پاکی بود و دراین ایام مسئولیتش متوجه بیت‌المال و منافع مردم بود و متوجه آن بود که آن عهدی که با مردم دارد را انجام دهد.
تمدن تاکید رد: خواهشم این است که در روند یک تغییر که خاصیت و روال مدیریتی است تعبیر ناروایی نکنید، بعضی‌ها نانشان در آن است که حاشیه‌سازی کنند به اینها توجه نکنید و این نکته را باید بگویم که پاکی فرجی برای بنده سرآمد بود.
 استاندار تهران با اشاره به ویژگی‌های دولت نهم و دهم گفت: یکی از ویژگی‌های این دولت وجود تنوع سلیقه‌ها در آن است و مجموعه در روند کاری خود بر اساس سلیقه‌ای در برهه‌ای یک نفر انتخاب می‌شود و در برهه‌ای دیگر آن را تغییر می‌دهند.
وی با بیان اینکه در درون دولت تنوع سلیقه وجود دارد، تصریح کرد: امروز در مجموعه حکم می‌کنند یک فرد اینجا نباشد و جای دیگری به انجام وظیفه بپردازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها