کد خبر: ۲۷۱۴۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۲۸ آبان ۱۳۹۳
تيم المپيک سر و ساماني گرفته و شخصيتي در حد تيم ملي بزرگسالان به بازيکنان هديه شده است.

به گزارش پایگاه 598،راهکارهاي حبيب کاشاني و البته مديريت محمد خاکپور، باعث شخصيت گرفتن بازيکنان تيم المپيک شده است. حالا بازيکنان مي‌دانند که افرادي بالاي سر تيم حضور دارند که براي ثانيه به ثانيه حضورشان در اردو برنامه دارند و مشکلات شان را پيگيري مي‌کنند.

 تیم المپیک از وقتی حبیب کاشانی را کنار خود دید از این رو به آن رو شد. یادمان می‌آید که در تیم‌های قبلی، برای اردوهای خارجی هرگز این اتفاق نیفتاد که همه بازیکنان کنار هم باشند و بتوانند از ایران خارج شوند. هر بار مشکل خروجی باعث می‌شد تا چند بازیکن نتوانند همراه بقیه باشند و این مشکل بزرگی برای کادر فنی و مربیان سابق تیم المپیک بود.
پ
این بار اما حبیب کاشانی سنگ تمام گذاشت. او با ارتباط‌های فوق‌العاده خود، رکورد جدید به نام خود ثبت کرد. برای اولین بار تیم المپیک و بازیکنانش بدون کوچکترین مشکلی از ایران خارج شدند و اردوی خود را در قطر استارت زدند. به جز احمد عبدا...زاده که کارت پایان خدمتش باطل شد، باقی بازیکنان اعم از سرباز یا دانشجو همراه تیم المپیک به قطر رفتند تا با الاهلی و المپیک قطر بازی کنند.

جدا از مشکلات خروجی، در قطر کم و کاستی برای بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد. آنها می‌دانند که هم کاشانی حمایت شان می‌کند و هم خاکپور. وقتی این دو باشند دیگر دغدغه‌ای بازیکنان را تهدید نمی‌کند. پرداخت 500 دلار پول توجیبی اتفاق جالب دیگری است که برای تیم المپیک رخ داده. کاشانی به بازیکنان تیم، هر یک 500 دلار داد و به کادر فنی 600 دلار تا از این حیث هم نشان بدهد که حواسش به بازیکنان و کادر فنی‌اش هست.

از سویی دیگر برای اولین بار، بازیکنان تیم المپیک را با البسه‌ای منظم و یک رنگ می‌بینیم. وقتی کاشانی مدیر تیم المپیک شد، به فروشگاه آل اشپورت رفت و حدود 30 هزار دلار برای بازیکنان و کادر فنی خرید کرد چون می‌خواست تیم المپیک بر خلاف تیم‌های قبلی مشکلی از این بابت نداشته باشد و مرتب و منظم به اردوی قطر اعزام شود. به هر یک از بازیکنان هم 4 دست لباس داده شده تا از آنها در این اردوی یک هفته‌ای استفاده کنند.

این اتفاقات تنها اتفاقات روی داده در تیم المپیک نیست. قرار است بعد از اتمام اردوی قطر نظم جدیدی در این تیم حاکم شود. نظمی که شاید باعث شود خیلی از بازیکنان فوتبال ایران غبطه بخورند که چرا در این تیم حضور ندارند! قرار است برای راحتی بازیکنان و افزایش روحیه آنها تمهیدات خاصی اندیشیده شود. به‌عنوان مثال شاید از اردوی بعدی و با تلاش کاشانی و خاکپور، حقوق روزانه به بازیکنان پرداخت شود تا آنها بدون دغدغه تمام انرژی خود را برای موفقیت تیم صرف کنند.

پروازها هم به احتمال فراوان اختصاصی خواهد بود تا بازیکنان بدون خستگی راهی خارج از کشور شوند و آماده بازی مقابل حریفانی که هر یک برای حضور در المپیک دندان تیز کرده‌اند. وقتی تیم‌های دیگر تمام امکانات را در اختیار دارند چرا بازیکنان ما از این امکانات بی بهره باشند؟ این را کاشانی به خوبی می‌داند و به همین جهت سعی دارد تا بهترین امکانات را برای بازیکنان در نظر بگیرد تا آنها را مشکلی تهدید نکند



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها