کد خبر: ۲۷۱۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۹ آبان ۱۳۹۰
منابع آگاه در ميان انقلابيون شهر الزنتان از پيشنهاد رشوه دو ميليارد دلاري سيف‌الاسلام قذافي به فرمانده گرداني كه او را دستگير كرده بود، خبر دادند.
به گزارش 598 به نقل از ايسنا، منابع انقلابيون ليبي در شهر الزنتان اعلام كردند كه سيف‌الاسلام قذافي، پسر معمر قذافي، رهبر سابق ليبي كه اخيرا دستگير شده است، به حاج العجمي العتيري، فرمانده گرداني كه او را دستگير كرده است، پيشنهاد داده بود تا با پرداخت رشوه دو ميليارد دلاري او را رها كند.

شبكه تلويزيون ليبي همچنين به نقل از منابع آگاه در ميان انقلابيون اعلام كرد: سيف‌الاسلام قذافي مانند پدرش كه به تمام ساكنان شهر الزنتان در آغاز انقلاب ليبي پيشنهاد چندين ميليون دلار براي ارائه سلاح‌هايشان و عدم مقاومت داده بود پيشنهاد رشوه دو ميليارد دلاري را به فرمانده گرداني كه او را دستگير كرد، داد.

شبكه تلويزيون ليبي همچنين اعلام كرد كه اين پيشنهاد بدان معني است كه سيف الاسلام قذافي همچنان اموال مسروقه و غارت شده ليبي را در اختيار دارد.

تلويزيون ليبي تصاوير سيف‌الاسلام قذافي بعد از دستگيري‌اش را منتشر كرد و در اين تصاوير نشان داده شد كه سيف‌الاسلام در سلامتي كامل به سر مي‌برد اما دست راست وي به دنبال حملات هوايي نيروهاي ناتو طي چند هفته گذشته زخمي شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها