کد خبر: ۲۷۰۵۴۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۵ آبان ۱۳۹۳
بختيار رحماني کاپيتان فولاد از جلسه مثبتش در دادگاه و ارائه مدارک مبني بر بلااشکال بودن معافيتش خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، بختیار که یکی از شاخص ترین قربانیان موضوع کارت معافیت مشکل دار است، در گفت‌وگو با خبرنگار ما از شرایطش در دو، سه ماه گذشته گفت. او از اتفاقاتی که پشت سر گذاشته ناراضی است.

آهسته آهسته شروع کرده ام
چند روزی است که به کرمانشاه آمده ام تا خانواده ام را ببینم. اما شرایط مصدومیتم هم خدا را شکر خوب است آقای فتحی در آخرین تست پزشکی که از من گرفت گفت شرایطم خوب است و می‌ توانم دویدن را شروع کنم. دیگر دوست ندارم حسرت اتفاقات از دست رفته را بخورم که اگر می‌ توانستم در جام ملت ها برای تیم‌ملی بازی کنم خوب بود. من هنوز خیلی وقت دارم که بتوانم در تیم‌ملی حضور داشته باشم.

در آسیا فولاد را همراهی می‌ کنم
من تا جایی که توانستم در خوزستان همیشه از جانم مایه گذاشتم. درست است که پول هم گرفتم ولی همیشه تمام توانم را برای تیمم گذاشتم. قلبا هم به فولاد خیلی احترام می‌ گذارم. انشاالله در ادامه مخصوصا در دیدارهای آسیایی بتوانم به این تیم کمک کنم.

نظر مثبت دادگاه معافیت
خدا را شکر در 10 جلسه ای که به دادگاه رفتم بابت مشکل کارت معافیتم، مدارکی که ارائه دادم خیلی خوب و مورد رضایت قاضی پرونده بوده و توانستم از حقم دفاع کنم و قرار است تا 10 روز آینده با توجه به مدارکی که دادم نتیجه قطعی را دادگاه اعلام کند. من روز گذشته هم در برنامه فوتبال تا فوتبال خوزستان خیلی گله کردم. من فکر می‌ کنم ما با فوتبالیست هایمان بد رفتار می‌ کنیم، یک کم از عرب ها یاد بگیریم وقتی بازیکنی خداحافظی می‌ کند تا 30 سال اسم او در ذهنشان می‌ ماند اما الان من 3 ماه است از فوتبال دور هستم. انگار پهلوان زنده را عشق است هیچ کس از من یادی نمی‌ کند. بعضی موقع ها بد نیست آدم بلا سرش بیاید تا اطرافیانش را بشناسد، یک قدم برای من برنداشت، خیلی دلم از این بابت پر است فقط برادرم و چندنفر از آشنایانم من را در این مشکل همراهی کردند.

رحمانی فقط گل و پاس گل نیست
بختیار رحمانی فقط این نیست که بخواهد گل بزند یا پاس گل بدهد. شما الان ببینید همین بازیکنان بزرگ مثل علی کریمی و مهدوی کیا و خیلی افراد دیگر وقتی از فوتبال خداحافظی کردند کلا فراموش شدند. درست است که من ناراحت هستم اما من هنوز سنی ندارم که این مسائل بخواهد روی من تاثیر زیادی بگذارد، انگیزه ام هم بیشتر شده تا با قدرت برگردم. باید خیلی چیزها را ثابت کنم. سعی می‌ کنم وقتی برگشتم عکس العمل هایم متفاوت از گذشته باشد یعنی از دست کسی زیاد ناراحت نشوم.

در کرمانشاه کسی فوتبال نگاه نمی‌ کند
الان که به کرمانشاه برگشتم می‌ بینم هیچ کس در اینجا فوتبال نگاه نمی‌ کند (می‌ خندد). مردم کرمانشاه خیلی احساسی هستند و خیلی به من لطف دارند. خیلی دوست دارم که زودتر برگردم و این مسائلی که در ذهنم به وجود آمده را با بازی خوبم جبران کنم. فکر می‌ کنم بتوانم در بازی های آسیایی فولاد را همراهی کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها