کد خبر: ۲۷۰۳۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
این تصادف حوالی ساعت سه‌ونیم شب رخ داده است؛ در حالی که پرسپولیس دقیقا چند ساعت بعد بازی داشته و این بازیکن هم در آن دیدار به میدان رفته است!
به گزارش پایگاه 598، به نظر می‌رسد حاشیه‌های پرسپولیس در این فصل تمامی ندارند. در شرایطی که بی‌انضباطی از سر و کول این باشگاه بالا می‌رود، خبر عجیبی منتشر شده که می‌تواند در نوع خودش جالب باشد.

 

بر این اساس، حدود دو هفته پیش در منطقه ستارخان تهران تصادفی رخ داده که پای یکی از ستارگان جوان و جنجالی پرسپولیس هم در آن وسط بوده است.

 

از قرار معلوم دو چهره ادبی که یکی از آنها شاعر نسبتا نامداری است، در حال حرکت دچار بی‌احتیاطی شده و به یک "بی.ام.و" پارک شده برخورد می‌کنند. بعد از اینکه سرنشینان این خودرود متوقف می‌شوند، صاحب اتومبیل صدمه دیده در کنار دوستش که بازیکن پرسپولیس بوده به محل تصادف می‌آیند.

 

پس از اندکی بررسی معلوم می‌شود خسارت وارد شده به "بی.ام.و" حدود 15 میلیون تومان بوده که برای ختم شدن غائله، ستاره سرخپوشان قول می‌دهد از دوستش تخفیف مناسبی بگیرد. بعد از آن اما این بازیکن هرگز جواب تلفن طرف مقابل را نمی‌دهد تا آنها بدجوری گرفتار شوند.

 

اوضاع اما زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم این تصادف حوالی ساعت سه‌ونیم شب رخ داده است؛ در حالی که پرسپولیس دقیقا چند ساعت بعد بازی داشته و این بازیکن هم در آن دیدار به میدان رفته است!

 

گفته می‌شود او چند باری در این ساعات شب در همان منطقه دیده شده است. در این میان مشخص نیست مسئولان باشگاه روی رفتار او نظارتی دارند یا نه؟ در صورت تکمیل اطلاعات، به زودی گزارش دیگری در این مورد منتشر خواهیم کرد.

بانک ورزش


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها