کد خبر: ۲۷۰۳۰۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۰     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
جرارد پيکه با وجود نيمکت نشيني در بارسلونا همچنان مورد اعتماد سرمربي تيم ملي اسپانيا قرار دارد و بار ديگر به تيم ملي دعوت شده است.
به گزارش "ورزش سه"، اختلافات او انریکه باعث نیمکت نشینی اش در بارسلونا شده اما پیکه همچنان یکی از مهره های مورداعتماد ویسنته دل بوسکه در تیم ملی به حساب می آید. پیکه در مصاحبه با " Moviestartv" گفت:" شرایط خوبی دارم.حضور در تیم ملی همیشه مایه افتخار است. از اینکه 8 یا 9 روز را می توانم با هم تیمی هایم در تیم ملی بگذرانم، احساس غرور می کنم.امروز بازی حساسی مقابل بلاروس داریم. پس از شکست مقابل اسلواکی دیگر حق اشتباه نداریم. تیم از لحاظ ذهنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و برای این بازی آماده ایم." 

پیکه در مورد دعوت شدنش به تیم ملی گفت:" باید از دل بوسکه بخاطر اعتمادی که همیشه به من دارد تشکر کنم.بخصوص اینکه الان در بارسا شرایط خوبی ندارم.من همیشه به حال و آینده نگاه می کنم و توجهی به گذشته ندارم. حالا دو بازی با تیم ملی در پیش دارم و سپس به بارسلونا برمی گردم تا با تلاش بیشتر، اعتماد لوئیس انریکه به خودم را بازگردانم."

پیکه در مورد آینده خود در بارسا گفت:" با دو یا سه بازی نیمکت نشینی که نمی توان از رفتن حرف زد. بارسا همه زندگی من است و به جدایی از این تیم اصلا فکر نمی کنم. برای پیداکردن یک جای ثابت به مبارزه ادامه خواهم داد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها