کد خبر: ۲۷۰۲۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
تيم‌ اميد شب گذشته موفق شد در يک بازي دوستانه الاهلي قطر را با تمام بازيکنان سرشناسش با نتيجه 4 بر يک شکست بدهد.
این در حالی بود که در دوران مربیگری وینگادا تیم امید حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده بود. هومن افاضلی سرمربی موقت تیم امید در این باره به "ورزش سه" گفت: تیم ما بسیار خوب بازی کرد. در تمام دقایق بازی حاکم بر میدان بودیم و فکر می‌ کنم توانستیم بعد از مدت ها یک پیروزی شیرین به دست بیاوریم. پیروزی ای که می‌ تواند در ادامه راه خیلی به ما کمک کند.

او ادامه داد: این پیروزی به نوعی برگشت تیم امید به جاده موفقیت است. بچه های ما نشان دادند که شکست های اخیر تیم امید ربطی به بازیکنان نداشت. خوشحالم که حالا بازیکنان فشار کمتری را احساس می‌ کنند و می‌توانند به ادامه راه امیدوار باشند.

سرمربی تیم امید ادعا می‌ کند که الاهلی با تمام قوا در این بازی شرکت کرده بود: تیم الاهلی با تمام داشته هایش در بازی با ما شرکت کرد، مجتبی جباری و آقای گل لیگ قطر در این تیم حضور داشتند و همه این ها نشان می‌ دهد که بچه ها چه بازی شایسته ای انجام دادند.

افاضلی امیدوار است که تیمش در بازی با تیم المپیک قطر هم پیروز شود: امیدوار هستم بچه ها در برابر تیم المپیک قطر هم پیروز شوند. ما هدفی جز بردن این تیم نداریم. این دو بازی در راه شرکت در مسابقات انتخابی المپیک 2016 اهمیت زیادی برای ما دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها