کد خبر: ۲۷۰۲۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۲۴ آبان ۱۳۹۳
زمين استاديوم تختي يکي از معضلات اصلي نتيجه نگرفتن تيم ملوان عنوان مي‌شود و مالک باشگاه ملوان ادعا مي‌کند اگر مسوولان استاني و شهرستان انزلي با او همکاري کنند تعهد مي‌دهد طي يک پروژه سه ساله يکي از لوکس‌ترين استاديوم‌ها را براي ملوان بسازد و به بهره‌برداري برسانند.
به گزارش "ورزش سه"، ملوان با تغيير در روي نيمکت هم همچنان در بعد نتيجه‌گيري نتوانسته انتظارات را برآورده کند. سيروس محجوب، مالک اين باشگاه، ضعف نيروي انساني را دليل اصلي عدم نتيجه گيري تيم عنوان مي‌کند و در ادامه ادعا مي‌کند در نيم فصل 7 بازيکن سوپر استار براي تقويت تيم به ملوان اضافه خواهند شد.

محجوب در اين باره به "ورزش سه" گفت: مشکلاتي زيادي داشته‌ايم و مردم شهر انزلي با توجه به فهم بالاي فوتبالي‌ که دارند مي‌توانند خيلي راحت و کارشناسانه درباره آن نظر بدهند. اما مشکل اصلي ما ضعف نيروي انساني است که مطمئنا برنامه‌ ويژه‌اي براي آن داريم و در نيم فصل 7 بازيکن سوپرتاپ را اضافه خواهيم کرد.

وي با اعلام اينکه ماهيني و آرش افشين تاکنون قراردادشان با تيم قطعي شده گفت: قرارداد اين دو بازيکن با ملوان قطعي شده و با تيم تمرين مي‌کنند.

محجوب در پاسخ به شايعاتي که درباره ماهيني و بازگشت او به عنوان بازيکن قرضي به باشگاه پرسپوليس شنيده مي‌شود جبهه تندي گرفت و اعلام کرد جهت احقاق حق قانوني مردم انزلي هم که شده، هرگز چنين اجازه‌اي نخواهد داد: چنين چيزي به نظرم صحت ندارد و ماهيني با هيچ تبصره و قانوني از ملوان جدا نخواهد شد. حتي اگر رييس فدراسيون هم نامه بزند چنين اجازه‌اي نخواهيم داد و اگر چنين فشاري به وجود بيايد از ليگ کنار خواهيم کشيد.

مالک باشگاه ملوان در ادامه با اشاره به نتايج ضعيف تيمش و انتظار به حقي که هواداران اين تيم دارند گفت: انزلي را مي‌توان فوتبالي‌ترين شهر ايران ناميد. جايي که اخبار و اتفاقات آن به خوبي توسط مردم اين شهر که همگي هواداران ملوان هستند به خوبي مشاهده کرد. براي همه جالب است که چطور بازيکني که براي حضور در تيم هزار نفر را واسطه کرد چطور توان تقابل با تيم دسته دومي را ندارد و چطور 4 پنالتي ما بايد مقابل يک تيم دسته يکي از دست برود. مردم و هواداران ملوان خودشان به خوبي موضوع را حلاجي مي‌کنند.

وي با انتقاد از شايعاتي که اين روزها ساخته و پرداخته مي‌شود، گفت: مي‌گويند مالک باشگاه براي اداره اين تيم از هواداران پول گرفته است. اين دروغ محض است. من کارمندم را اخراج مي‌کنم اما طور ديگري آن را انتشار مي‌دهند. خب همه چيز را که نمي‌توان گفت. اما هواداران مطمئن باشند ما هر کاري کرده‌ايم براي موفقيت اين تيم بوده است اما از بخش خصوصي آنطور که بايد حمايت نمي‌شود.

محجوب در ادامه گفت: ما از مسوولان انتظار بيشتري داريم. باشگاه ملوان گوشت قرباني شده است و زماني که دست مسوولان بود آنطور بود و الان هم که بخش خصوصي ورود کرده است اين وضعيت را به وجود مي‌آورند. 16 تيم ليگ برتري داريم، 160 تيم که نيست. تيم‌هاي مثل ملوان که از شهر کوچک و فوتبالي مي‌آيند چرا نبايد زمين داشته باشد؟

محجوب در پاسخ به اين سوال که چرا زمين تختي انزلي را بهسازي نمي‌کنند، گفت: ما اين زمين را در تاريخ 5/5 تحويل گرفتيم. در حالي که پيش از اين کرايه زمين 30 ميليون بود به ما 102 ميليون اجاره دادند. استاديومي که 10 سال رنگ نخورده بود را رنگ زديم و صندلي سکوها و جايگاه صدا و سيما را ترميم کرديم. بيش از 80 ميليون هم اينطور هزينه شد.

وي در ادامه ادعا کرد در صورتي که زميني به آنها بدهند ظرف 3 سال لوکس‌ترين استاديوم را براي ملوان خواهند ساخت: مگر ما تاکنون هر حرفي که زديم انجام نداديم؟ چرا فکر مي‌کنيد اين يک ادعا است؟ اگر به ما زمين بدهند قول مي‌دهم ظرف سه سال استاديومي لوکس براي ملوان بسازيم و به بهره برداري برسانيم. وقتي مي‌گويند بخش خصوصي ورود مي‌کند نبايد سنگ‌اندازي شود. ما که از کسي پول نخواستيم و براي موفقيت ورزش و شادي هواداران و مردم انزلي هزينه هم کرديم.

محجوب در ادامه درباره شرايط مسيلوويچ گفت: ابزاري که در اختيار دارد کم است. در نيم فصل بازيکن مناسب در اختيار مي‌گيريم و تا هفته 17-18 او بايد عيار خود را نشان دهد. با کسي تعارف نداريم و پاي آبروي ملوان و هواداران در ميان است و اگر ببينيم او نمي‌تواند تصميم ديگري مي‌گيريم.

وي در پايان با اعلام اينکه سرمربي صرب حال حاضر تيمش با تجربه ديدار مقابل ليدز و حضور در ليگ قهرمانان اروپا مطمئنا توانايي تغيير روند ملوان را خواهد داشت، گفت: مسيلوويچ از علم و تجربه خوبي برخوردار است و تجربه و تخصص کار در تيم پايه‌ها و آکادمي را در اختيار دارد. مطمئن باشيد با کسي تعارف نمي‌کنيم و نمي‌گذاريم کار به جاي باريک برسد و البته به موفقيت ملوان در نيم فصل دوم با تغييراتي که در نظر داريم اميدواريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها