کد خبر: ۲۶۹۸۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
سرمربي پرسپوليس اعلام کرد كه مصدومیت مهاجم پرسپوليس در تمرين امروز جدي نيست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حميد درخشان درباره مصدوميت پيام صادقيان در تمرین امروز اظهار داشت: «من در تمرین حضور نداشتم و در جلسه با آقای سیاسی بودم که به من خبر دادند پیام مصدوم شده. بعد از پزشک تیم در این باره سوال کردم که ایشان به من مشکل پیام خیلی جدی نیست. صادقیان روی تکل احمد نوراللهی بازیکن رده امید ملی‌پوشان که به تیم المپیک دعوت شده بود مصدوم شده است.»

 

وی افزود: «در جلسه‌ای که با بازیکنان داشتیم، مسائل مختلفی را در میان گذاشتیم. در وهله اول یک جمع‌بندی از آنچه تاکنون اتفاق افتاده انجام شد و مهم بودن این بازی خبر دادیم و اینکه رفتار و اخلاق در فوتبال، بویژه در جایی مثل پرسپولیس چقدر روی روند فنی کار تاثیرگذار است. همچنین تاکید کردیم با توجه به شرایط تیم و خواسته‌های هواداران، برخورد با بداخلاقی‌ها اجتناب ناپذیر است.»

 

درخشان همچنین گفت: «از بزرگی پرسپولیس و ارزش پیراهن صحبت کردیم و اینکه یک فوتبالیست حرفه‌ای باید چه مسائلی را رعایت کند. از فشاری که روی باشگاه، آنها و ما قرار دارد صحبت شد و اینکه نباید کاری کرد که این فشارها بیشتر شود. بازیکنان هم پذیرفته‌اند که باید تابع قواعد و قوانین باشگاه و تیم باشند و طبق چارچوب عمل کنند.»

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «صحبت‌های زیادی انجام شد و فکر می‌کنم بچه‌ها حالا درک بهتر و عمیق‌تری از شرایط، مسئولیت‌های خود و اهمیت بازی پیش رو دارند. تاثیر این مساله در تمرین صبح امروز محسوس بود و انگیزه بیشتری را در بچه‌ها می‌دیدیم.»

 

درخشان درباره برنامه‌ریزی صورت گرفته برای دربی تصریح کرد: «قصد داشتیم یک بازی با تیم امید خودمان داشته باشیم ولی شاید به دلیل آنکه آنها هم بازی دارند یک بازی فوتبال درون تیمی داشته باشیم. با توجه به فاصله باقی مانده تا دربی و تمرینات پرفشاری که داریم برنامه استراحت هم گذاشته‌ایم تا با اثر معکوس تمرینات روبرو نشویم.»

 

نظر وی را درباره به ثمر نرسیدن گل در چهار دربی پیاپی گذشته پرسیدیم که گفت: «به گذشته بر نمی‌گردیم. به طور قطع فشار روانی این بازی زیاد است ولی ما به جلو نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم شاهد اتفاقات خوب در این بازی باشیم. روی موارد مختلف از جمله گلزنی کار کرده‌ایم. تمرینات مختلفی طراحی کرده‌ایم که اجرا شده یا اجرا می‌شود ولی در نهایت فاکتور تعیین کننده‌ای وجود دارد که باید درون هر بازیکنی پیدا شود. تمرکز و روحیه بازیکنان اهمیت زیادی دارد و نسبت به این مساله روشن شده‌اند. همچنین به عنوان یک مربی می‌توانیم روی بخشی از مسائل فنی یک بازیکن تاثیر بگذاریم و بخشی از کار در ذات بازیکن است و ما هم بازیکنان مستعدی داریم.»

 

درخشان در پایان خطاب به هواداران خاطرنشان کرد: «هم بازیکنان و هم ما فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. ما هر کاری می‌کنیم که فشار روی آنها کم شود و به طور حتم آنها نیز برای تیم خود چنین می‌کنند. می‌خواهیم آنها بدانند که تیمشان فوتبال بازی می‌کند. همه حرف‌ها و همه مسائل را به خاطر آنکه به خواسته‌ها جامه عمل بپوشانیم تحمل می‌کنیم و می‌خواهیم از تیم چه در ورزشگاه، چه در تمرینات و چه در هر فضا، مکان و زمان دیگری حمایت کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها