کد خبر: ۲۶۹۷۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۲ آبان ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای دربی تمهیداتی اندیشید تا سیستم و تاکتیک تیمش لو نرود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در دیدارهای گذشته‌ که استقلال در لیگ برتر انجام داده، سیستم و ترکیبی مشخص را در دستور کار قرار داده است. به نوعی می‌توان گفت هر حریفی که بازی‌های قبلی آبی‌پوشان را آنالیز کرده می‌تواند متوجه شود که آبی‌پوشان با چه ترکیب و سیستمی به میدان می‌روند.

 

شاید به همین دلیل بود که استقلال پس از چند بازی که مقابل حریفان به برتری رسید ناگهان افت کرد و دیگر از کسب پیروزی دور شد.

 

در این خصوص می شود چنین استدلال کرد که حریفان از سیستم و تاکتیک استقلال شناخت کامل به دست آوردند و توانستند راه های نفوذ استقلالی‌ها را ببندند و این تیم را متوقف کنند.

 

اما شاید جالب باشد که بدانید قلعه‌نویی برای دربی تمهیداتی اندیشید تا سیستم و تاکتیک تیمش لو نرود. یکی از اعضای کادرفنی استقلال در این خصوص می‌گوید: «قلعه‌نویی در جلسه‌ای که با اعضای کادرفنی داشت به این موضوع اشاره کرد که از همین حالا به فکر غافلگیر کردن پرسپولیس است و برنامه‌ای در ذهن دارد تا حریف سرخپوش در داربی نتواند تاکتیک‌های این تیم را خنثی کند.»

 

وی افزود: «قرار است پس از جلسه بعدی کادر فنی و گروه آنالیز استقلال راه‌های غافلگیر کردن پرسپولیس را مورد بررسی قرار دهند و نتیجه این جلسه در جریان تمرینات مورد آزمایش قرار بگیرد.»

 

البته این عضو کادرفنی آبی‌پوشان مدعی شد که بخش اصلی تمرینات ویژه استقلال برای غافلگیر کردن پرسپولیس در روزهایی است که ملی‌پوشان هم به جمع بازیکنان اصلی برگشته‌اند و معتقد بود که با تمهیداتی که سرمربی استقلال در نظر می‌گیرد، پرسپولیس در دربی در همان دقایق ابتدایی بازی غافلگیر می‌شود و تا به خودش بیاید و راهکاری برای مقابله با تاکتیک‌ ویژه آبی‌پوشان پیدا کند، با مشکلات زیادی روبرو شده است.

 

لازم به ذکر است قلعه‌نویی برای دربی کرار و احتمالا کریمیان و قاضی را در اختیار نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها