کد خبر: ۲۶۹۶۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۲۱ آبان ۱۳۹۳
در نشست کاربردهای فناوری اطلاعات در مطبوعات موضوع داده‌کاوی در مطبوعات، کاربرد برنامه‌های جدید و روش‌های جدید فناوری اطلاعات در مطبوعات بررسی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ؛ از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نشست تخصصی کاربرد فناوری اطلاعات در مطبوعات در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.

در این نشست موضوع دیتا ماینینگ (داده‌کاوی) در مطبوعات مورد بحث قرار گرفت. با این روش مطبوعات مخاطب خاص خود را پیدا خواهند کرد و متناسب با هر مخاطب خوراک خبری او را در دسترس قرار می‌دهد.

همچنین کاربرد اپلیکیشن‌ها (برنامه‌های کاربردی) در مطبوعات در این نشست بررسی شد. اگر مطبوعات بتوانند برنامه‌های کاربردی مناسب را خود را تهیه و عرضه کنند مؤثرتر و کارآمدتر خواهند بود.

علاوه بر این بررسی روش‌های جدید فناوری اطلاعات در مطبوعات از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. واقعیت افزوده از جمله فناوری‌های جدیدی است که سیستم یکطرفه مطبوعات را به سمت مالتی‌مدیا (چند رسانه‌ای) سوق می‌دهد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست می‌توان به خدمات دولت الکترونیک در حوزه وزارت ارشاد به خبرنگاران و جراید اشاره کرد. هدف از این اقدام کاهش مکاتبات دستی و افزایش مراجعات اینترنتی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها