کد خبر: ۲۶۹۳۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۲۸ آبان ۱۳۹۰
نامه سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا خطاب به باراک اوباما:
سایت واشنگتن تایمز نامه ای عجیب از یک سرهنگ بازنشسته ی نیروی دریایی امریکا منتشر کرده است تا شاید بتواند به مخاطبین خود بقبولاند که طرح حمله ی نظامی به ایران هنوز هم طرفدارانی دارد. در این نامه آمده است:"به عقیده ی من، اگر آقای اوباما دوباره در انتخابات پیروز شود، ایران به سلاح هسته ای دست خواهد یافت. [زیرا] آقای اوباما از مقاومت در برابر روحانیون خودداری می کند؛ در حال عقب نشینی از عراق، افغانستان، مصر و لیبی است؛ و دارد متحدین ما در منطقه را به ایران وا می نهد."
سرویس بین الملل پایگاه 598، در حالیکه سیاستمداران ارشد امریکایی و اسرائیلی از پرگویی مضحک خود مبنی بر حمله ی نظامی علیه ایران نادم و پشیمان اند و گاه و بیگاه آشکار و در لفافه از موضع خود عقب نشینی می کنند، و در حالیکه شاهد خشم روز افزون شهروندان این کشور جمعیت 99 درصدی از اوضاع وخیم اقتصادی امریکا هستند، سایت واشنگتن تایمز نامه ای عجیب از یک سرهنگ بازنشسته ی نیروی دریایی امریکا منتشر کرده است تا شاید بتواند به مخاطبین خود بقبولاند که طرح حمله ی نظامی به ایران هنوز هم طرفدارانی دارد که با دلیل و منطق بر این خواسته پافشاری می کنند.



دلیل و منطقی که یکی از خوانندگان نامه ی مذبور را اینگونه به خشم می آورد: "باز هم یک ژنرال دیگر امریکایی که با پول مالیات پردازان امریکا فربه شده است، از بودجه های بزرگتر نظامی و جنگ های خارجی صحبت می کند، آن هم در مقابل تمام دشمنان اسرائیل! ما باید ... تمام جنگ های خارجی را پایان داده و حکومت جهانی خود را که دیگر توانایی اداره ی آن را نداریم، پایان دهیم. و باید آن دسته افرادی را که مسائل نظامی-اقتصادی را اینگونه ترسیم می کنند- مانند نویسنده ی این نامه- نادیده بگیریم تا پی کارشان بروند!"

نامه  ی منتشر شده در سایت بدین شرح است:

شکست سیاست امریکا در مقابل ایران در کاخ سفید

در مناظره اخیر جمهوری خواهان، اعضای امیدوار "حزب اعظم" کاخ سفید شکست آقای اوباما در متوقف کردن ایران از دستیابی به سلاح هسته ای را متذکر شدند. به عقیده ی من، اگر آقای اوباما دوباره در انتخابات پیروز شود، ایران به سلاح هسته ای دست خواهد یافت.

چرا؟ [زیرا] آقای اوباما از مقاومت در برابر روحانیون خودداری می کند؛ در حال عقب نشینی از عراق، افغانستان، مصر و لیبی است؛ و دارد متحدین ما در منطقه را به ایران وا می نهد.

وقتی آقای اوباما به دلایل شخصی سیاسی خود را [از مسائل حساس] کنار بکشد، متحدین ما مجبور خواهند شد با روحانیون حاکم بر ایران به توافق برسند. آقای اوباما منافع کشورمان در آن سوی مرزها را قربانی اولویت های انتخاباتی خود می کند، درست مانند پروژه ی پیشنهادی خط لوله ی Keystone XL oil که به همان دلایل قربانی شد. او این کارها را علیه برترین منافع مردم امریکا و کشورمان انجام می دهد.

برای حفظ صلح با ایران باید برای جنگ آماده شد. ما در مواجهه با ایران به سیاست جدیدی نیاز داریم. به طور ویژه، ما به این گزینه ها نیاز وافر داریم: تحریم های اقتصادی شدیدتر علیه ایران، موضع منسجم تر ناتو، حمایت بسیار جدی تر از مخالفین رژیم ایران، دیپلماسی نیرومند به همراه گزینه های نظامی جدی، استقرار مجدد ناوهای هواپیمابر در خلیج فارس و مدیترانه، افزایش کمک نظامی به اسرائیل، و پیامی روشن به ایران مبنی بر اینکه ایالات متحده نمی تواند دستیابی این کشور به سلاح های هسته ای را تحمل کند.

سرهنگ ناوبان یکم دومینیک جرج نارگیل

تکاور دریایی ایالات متحده (بازنشسته)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۱۱:۴۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
خدمت جناب سرهنگ زرشششششششششششششششک
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها