کد خبر: ۲۶۸۹۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۳
دروازه بان پرسپولیس در چرخش عجیبی از موضع گیری های سابقش گفت: «درخشان توی گوش من هم بزند، سرم را بلند نمی کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، گلی که سوشا مکانی در بازی با گسترش فولاد خورد، هنوز مورد بحث است و حتی بهانه‌ای شده برای منتقدان این دروازه‌بان که بگویند پیراهن تیم‌ملی حق او نبوده.

 

سوشا اما در دفاع از عملکردش می‌گوید: «همانطور که من درباره مسائل پزشکی یا عمرانی نمی‌توانم نظر بدهم، یکسری افراد هم این حق را ندارند که در مورد دروازه‌بانی من نظر بدهند چون دانش فوتبالی یا دروازه‌بانی ندارند. عیار فنی بازیکنان دست سرمربی تیم‌ملی است و نظر سرمربی تیم‌ملی هم با یک بازی تغییر نمی‌کند.»

 

می‌گوییم در این شرایط، دعوت به تیم‌ملی شاید یک شوک روحی مناسب باشد و سوشا مکانی اینطور حرف ما را ادامه می‌دهد: «من در فوتبال بالا و پایین زیاد دیده‌ام اما مسائلی که در پرسپولیس امسال دیدم، در زندگی‌ام ندیده بودم. متاسفانه یکسری افراد دارند تیم محبوب خودشان را تخریب می‌کنند آن هم با زدن افراد. من همیشه سعی کرده‌ام بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم اما بهترین گلرهای دنیا هم نمی‌توانند بگویند ما اشتباه نمی‌کنیم. ضمن اینکه عملکرد افراد را باید در پایان فصل بررسی کرد نه با یکی دو بازی. البته برای من نظر چهار نفر در فضای مجازی که سرگرمی‌شان فحش دادن است، مهم نیستند. این افراد مطمئن باشند من با کارهایشان میدان را خالی نمی‌کنم و تا آخرین روزی که پرسپولیس به من احتیاج داشته باشد، در این تیم خواهم ماند. برای من نظر کادر فنی مهم است و جوابگوی هیچ‌کس دیگری نیستم. بیکار هم نیستم که جواب هر اظهارنظر بیهوده و باطلی را بدهم. مهم نیست درباره من چه می‌گویند. وظیفه من این است که تلاش کنم تا ناجی تیمم باشم. روزی که دروازه‌بان شدم صابون این مسائل را به تنم مالیدم.»

 

درخشان گفته بود عملکرد سوشا به آی‌کیو او مربوط است. حرفی که دلخوری دروازه‌بان پرسپولیس را باعث شد و حالا سوشا مکانی با اشاره به آن می‌گوید: «سرمربی تیم صاحبنظر است و وظیفه دارد از ما انتقاد کند. درخشان اگر توی گوش من هم بزند، سرم را بالا نمی‌گیرم و می‌دانم اگر حرفی زده از سر دلسوزی بوده.»

 

جالب اما وقتی است که سوشا در تکذیب حرف‌های خودش می‌گوید: «من هیچ‌وقت درباره هم‌پستی‌ام صحبت نمی‌کنم و در آن مصاحبه هم نگفته بودم یا جای من است یا نیلسون بلکه گفتم هر کدام‌مان برویم، دیگری با تمرکز بیشتری کارش را دنبال می‌کند. الان هم تصمیم گرفته‌ام تا بعد از دربی سکوت کنم اما به وقتش به مردم می‌گویم در پرسپولیس چه خبر است!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها