کد خبر: ۲۶۸۴۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۱۸ آبان ۱۳۹۳
سخنگوي باشگاه استقلال گفت: کري‌خواني اگر به سمت توهين نرود اشکالي ندارد مثل کري نماد عدد 4 و 6.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سید‌سعید افجه‌ای در خصوص دربی 79 گفت: برای این بازی نباید به نتایج پیشین تیم‌ها نگاه کرد اما فکر می‌کنم عملکرد تیم ما با اینکه گفته می‌شود از 7 بازی 6 امتیاز گرفته‌ایم قابل قبول است چرا که ما 14 بازی در لیگ انجام دادیم و دو بازی هم در جام حذفی که اگر بخواهیم یک حساب ساده انجام دهیم 6 امتیاز در جام حذفی و 24 امتیاز از لیگ کسب کردیم که در مجموع 30 امتیاز می‌شود و به نظرم نتیجه بدی نیست هرچند که نمی‌گوییم ایده‌آل است البته قبل از دربی حساسیت‌هایی وجود دارد که ناخواسته است و اگر در جهت مثبت این کری‌خوانی‌ها انجام شود خیلی هم خوب خواهد بود اما نباید این کری‌خوانی‌ها به سمت توهین برود و فکر می‌کنم همین عدد 4 که نماد استقلال است و در زمان معاصر اتفاق افتاده با عدد 6 که برای زمان هیتلر است و پرسپولیسی‌ها به آن می‌نازند کری جالبی باشد!

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در مورد این شایعه که گفته می‌شود سیاسی رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به استقلالی‌ها کمک مالی می‌کند افزود: سیاسی درباره راه‌آهن هم این حرف را زد که برادرش در این باشگاه فعالیت می‌کند و حضور سیاسی و کمک مالی او از جانب ما به شدت تکذیب می‌شود. ما برای سیاسی و پرسپولیسی‌ها احترام قائلیم اما بهتر است این مسئله را از خود سیاسی بپرسید و اینکه گفته می‌شود سربرگ باشگاه استقلال در دفتر سیاسی وجود دارد موضوع عجیبی نیست چرا که ممکن است سربرگ باشگاه پرسپولیس هم در باشگاه استقلال باشد و به این مسائل نمی‌شود استناد کرد. استقلال و پرسپولیس همیشه دچار مشکلاتی بوده‌اند و نباید به این مشکلات اینگونه دامن زد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره تذکر جدی بهرام افشار‌زاده مدیر‌عامل این باشگاه که گفته بود افجه‌ای بدون اطلاعات صحبت می‌کند تصریح کرد: افشار‌زاده بزرگ ماست و جای پدر من قرار دارد و نصیحت‌های او را هم گوش می‌دهم اما نوع سوالات آن خبرنگار افشار‌زاده را به این سمت برده بود که چنین حرفی بزند اما به هر حال من تا از درون باشگاه خبرگزاری‌ها بازیکنان و کادر فنی اطلاعاتی نداشته باشم صحبت نمی‌کنم که البته موضوع بین من و افشار‌زاده هم با تماس تلفنی چند دقیقه‌ای برطرف شد. افشار زاده انتخاب اعضای هیأت مدیره است و ما به او احترام می‌گذاریم. برای من هم به عنوان یک استقلالی مکتب استقلال فقط مهم است نه مکاتب دیگر که البته ارادت ویژه‌ای هم به مرحوم ناصر حجازی دارم و قصدم توهین به هیچ شخص و یا گروهی نیست. بعد از مکتب اسلام ما فقط مکتب استقلال را قبول داریم!

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه بعضی از پیشکسوتان باشگاه استقلال معتقدند اگر آنها جای قلعه‌نویی سرمربی این تیم بودند با این نتایجی که گرفته شده قطعا با اولتیماتوم جدی روبرو می‌شدند گفت: ما برای همه پیشکسوتان و پرویز مظلومی که برخی از سمبل‌های باشگاه‌ را از دوران مربیگری او در اختیار داریم قائلیم اما نگاه ما به کادر فنی فعلی با کادر‌های فنی گذشته فرق دارد. ما سیستمی در باشگاه استقلال داریم که نظیرش را در ایران و حتی خارج از ایران ندیدم و آن این است که 10 - 12 مشاور در کنار قلعه‌نویی حضور دارند که 8 نفر آنها بازیکنان و کاپیتانان استقلال بودند و به نظر من از این جمع بهتر وجود ندارد که قلعه‌نویی هم در راس آنهاست که خود او کارنامه‌اش 40 درصد با بقیه مربیان لیگ برتر فرق دارد. ما بیشتر از آنکه به فکر میز و صندلی‌مان باشیم به فکر باشگاه استقلال هستیم و اینطور نیست که با چند نتیجه بخواهیم دست به تغییرات بزنیم بلکه همانند تیم‌های بزرگ در دنیا به مربیان‌مان اعتقاد داریم و پشت آنها هستیم البته تیم‌های قلعه‌نویی معمولا در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری دارند.

افجه‌ای درباره تاریخ قطعی دربی 79 خاطرنشان کرد: در این باره ما اعلام کرده‌ایم که با سازمان لیگ تعامل داریم و فکر می‌کنم خود مسئولان باشگاه پرسپولیس هم نظرشان برای بازی در 30 آبان عوض شده چرا که آنها هم ملی‌پوش دارند و اگر ما در 27 آبان با تیم کره بازی کنیم فرصتی برای تمرین کردن تا 30 آبان نخواهیم داشت البته تاکید ما بر روی 2 آذر است اما حتی 2 آذر هم برای ما ایده‌آل خواهد بود هرچند که برای بازی در 2 آذر باید منتظر نظر شورای تامین باشیم البته ما حاضریم که 2 آذر در اصفهان جام حذفی را بازی کنیم و 7 آذر به دربی برویم اما به هیچ عنوان زیربار بازی در 30 آبان نمی‌رویم هرچند که دوست داریم در جام حذفی هم به استقلال بخوریم تا حساسیت این بازی کمتر شود.

وی درباره قیمت باشگاه استقلال در راه خصوصی‌سازی تصریح کرد: احساس من این است که قلب و حس مردم نسبت به این تیم فروشی نیست اما در بحث واگذاری باید به گونه‌ای عمل کنیم که سهام به خود هواداران برسد اما باید در نظر گرفت که برند استقلال فقط ملک و ساختمان نیست بلکه نام باشگاه استقلال هم مهم است و به نظر ما قیمت پایه باید از 500 - 600 میلیارد آغاز شود تا به 1000 میلیارد تومان نزدیک شویم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود حسابرسی باشگاه استقلال در سالهای 91 و 92 کمی دچار مشکل است خاطرنشان کرد: حسابرسی‌ای که انجام می‌شود برای سال قبل‌تر است و اوایل سال به باشگاه اعلام می‌شود و حسابرسی‌ای که الان درباره آن بحث است حسابرسی سال 91 است اما حسابرسی سال 92 هنوز کامل نشده و بحث بر روی حسابرسی سال 91 در حال انجام است و این موضوع موارد زیادی دارد که مقابل آنها نوشته شده مشروط و این یعنی اینکه این موارد ابهام‌دار است و باید ثابت شود اما من فکر می‌کنم حسابرسی سال 92 بیشتر از سال 91 ابهام خواهد داشت اما این مسئله را باید از سازمان حسابرسی بپرسید و آنها باید کارها را نهایی کنند تا استقلال به سازمان خصوصی‌سازی داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها