کد خبر: ۲۶۸۱۸۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۱۷ آبان ۱۳۹۳
نماینده فدراسیون در بازی پرسپولیس و گسترش از احتمال محرومیت برای رضا حقیقی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا حقیقی خیلی خوش شانس بود که حضورش در زمین تا دقیقه 57 دوام آورد وگرنه هر مربی دیگری به‌جای درخشان، عملکرد ناامیدکننده‌ این بازیکن را بیش از یک نیمه تحمل نمی‌کرد. حمید درخشان هم تا دقیقه 57 تحمل کرد و بالاخره تصمیم گرفت پیام صادقیان را به جای حقیقی به میدان بفرستد.

 

بعد از این تعویض، رضا حقیقی راهی رختکن شد و پیش از رسیدن به رختکن، لگدی هم به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین زد تا عصبانیتش از تعویض را به رخ کشیده باشد. این بازیکن البته خیلی زود برگشت و روی نیمکت نشست؛ در حالی که لباس‌های متفاوتی را به تن داشت. این بازگشت و تعویض لباس البته بهانه خوبی است برای تبرئه این بازیکن اما واقعیت، همان عصبانیتی بود که بعد از تعویض از رضا حقیقی دیدیم. هر چند از پرسپولیسی‌ها بعید است که بخواهند با این بازیکن برخورد کنند. به جای آنها، کمیته انضباطی فدراسیون است که تصمیم به تنبیه هافبک معترض پرسپولیس گرفته که دلیلش هم لگد زدن به تابلوی تبلیغاتی کنار زمین است.

 

البته حسینعلی یدی نماینده فدراسیون در بازی پرسپولیس و گسترش فولاد گفته که در آن لحظه مشغول ثبت تعویض پیام صادقیان بوده و لگد زدن حقیقی به تابلوهای تبلیغاتی را ندیده اما به گفته او، احتمال تنبیه رضا حقیقی هست: «اگر دوربین‌های تلویزیونی این صحنه را شکار کرده باشند قطعا کمیته انضباطی می‌تواند بازیکن خطاکار را تنبیه کند چراکه این رفتار کاملا غیرورزشی است.»

 

حالا حتما کمیته انضباطی این اتفاق را گزارش خواهد کرد که در آن صورت و به اتهام انجام حرکت غیرورزشی و آسیب رساندن به امکانات استادیوم، رضا حقیقی یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها