کد خبر: ۲۶۷۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۲۶ آبان ۱۳۹۰
جمع بندی شبکه سلطنت طلب پارس؛
کارگزار فراری دولت خاتمی: عده ای تا از صدای آمریکا برکنار شدند، رسانه های برون مرزی شروع به نوشتن مطالبی نمودند که خوراک روزنامه کیهان تأمین شد.
شبکه سلطنت طلب پارس چهارشنبه 16نوامبر (25آبان) در برنامه سیاسی خود به تحلیل و بررسی مشکلات اپوزیسیون در حوزه رسانه پرداخت.
"ماشاءالله عباس زاده" (دبیر هیئت اجرایی انتخابات در وزارت کشور دولت خاتمی) که در این برنامه به عنوان کارشناس شرکت کرده بود گفت: «اخلاق، حلقه مفقوده در بین فعالان سیاسی و کنش گران اپوزیسیون خارج از کشور است به طوری که عده ای تا از صدای آمریکا برکنار شدند، رسانه های برون مرزی شروع به نوشتن مطالبی نمودند که خوراک روزنامه کیهان تأمین شد.»
وی در ادامه خطاب به مجری برنامه-امیر عباس فخرآور- گفت: «جناب آقای فخرآور! ای کاش به جای اینکه این همه وقت خود را صرف جمع آوری اسناد و مدارک علیه "سازگارا" و بعضی از اپوزیسیون کنید با دیگران متحد و همسو می شدید برای مقابله با هدف مشترک یعنی جمهوری اسلامی.»
فخرآور در پاسخ گفت: «یکی از بزرگترین مشکلات ما یعنی اپوزیسیون خارج از کشور این است که بلد نیستیم همدیگر را نقد کنیم. نمی توانیم با هم مخالف باشیم اما محترمانه مخالفت کنیم. حتما باید با فحش و... مخالفت و انتقاد خود را بیان کنیم. به من می گویند در شبکه پارس اسم کسی را نیاور چون باعث جنجال در میان اپوزیسیون می شود. چرا باید این طور باشد که تا اسم یک فرد یک فرد مشکل دار بیان می شود جنجال بزرگی به وجود می آید؟»
جالب است! چهره های ضد انقلاب خارج نشین به محض اینکه اختلافاتش عیان می شود هر کدام در یک رسانه حاضر شده و دیگری را به اخلاق و اعتدال دعوت می کنند. جالب تر اینکه خودشان دست کم در ظاهر هم که شده به کلام خودشان پایبند نیستند و علنا مرتکب همان چیزی می شوند که سایرین را از آن نهی کرده بودند.
منبع: جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها