کد خبر: ۲۶۷۶۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۱۵ آبان ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: در فضاي حقيقي کسي به من اولتيماتومي نداده و اين مسائل فقط در فضاي مجازي است.
به گزارش پایگاه 598، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی بدون گل دو تیم راه‌آهن و پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود به خاطر حساسیت این دیدار و شناختی که دو تیم از یکدیگر داشتند بازی خوبی را شاهد بودیم.

به نقل از فارس، وی با اشاره به خط تهاجمی راه‌آهن یادآور شد: حریف از سه بازیکن سرعتی خود در خط حمله استفاده می‌کرد که از فرصت سرزنی بهره ببرد. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که البته رحمتی عملکرد بسیار خوبی داشت در پایان بازی هم شرایط بهتر شد و در نیم‌فصل دوم تغییرات جدیدی خواهیم داشت و نقاط ضعف خود را می‌پوشانیم.

ابراهیم‌زاده در واکنش به سؤال خبرنگاری که از او پرسید باشگاه به شما اولتیماتومی نداده گفت:‌ شما خبرنگار کدام رسانه هستید، که آن خبرنگار یادآور شد کشتی‌نویس است. سرمربی پیکان به او تأکید کرد که برود و زیرخم دیگران را بگیرد، که آن خبرنگار در واکنش به این موضوع اظهار داشت آمده‌ام زیرخم شما را بگیرم!

وی افزود: ما در فضای مجازی زندگی نمی‌کنیم مسئولان باشگاه به این مسائل احاطه دارند و می‌دانند که تیم به تازگی از لیگ دسته اول صعود کرده و انسان‌ها با فرهنگ‌های مختلف در تیم حضور دارند. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. هیچکس در فضای حقیقی به من اولتیماتوم نداده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها