کد خبر: ۲۶۷۴۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۱۴ آبان ۱۳۹۳
مهاجم برزیلی تراکتورسازی معتقد است گلزنی به استقلال نمی تواند کار سختی باشد.
به گزارش پایگاه 598، ادرلوسیانو ادینهو باید این بار مقابل استقلال با پیراهن تراکتورسازی بازی کند. او سابقه گلزنی به آبی پوشان پایتخت با پیراهن مس کرمان را داشت و حتی در فصل قبل، توانست با گل های خود، استقلال را از جام حذفی در تهران حذف کند. او در رابطه با این بازی گفت: شرایط سختی برای هر دو تیم حاکم است. ما در خانه نمی خواهیم امتیازی از دست بدهیم و استقلال هم دوست دارد شرایط خود را تغییر دهد.

 

ادینهو اضافه کرد: تراکتورسازی با هواداران خود می خواهد استقلال را شکست دهد. ما برنامه های زیادی در تمرینات مان داشتیم تا بتوانیم مقابل استقلال از زمین بازی با کسب برد خارج شویم.


این بازیکن در مورد سابقه گلزنی هایش به استقلال افزود: من قبلا این کار را انجام داده ام و باید بگویم از گلزنی به تیم های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و... لذت می برم. به نظر من گل زدن به این تیم ها کار سختی نیست و امیدوارم با کمک سایر همبازیانم بتوانم باز هم دروازه استقلال را باز کنم. من در جدول آقای گل ها مشغول پیشرفت هستم اما این سبب نمی شود که از یاد ببرم وظیفه ام کمک به تیم است نه کسب موفقیت های فردی به همین علت اگر موقعیت سایر بازیکنان از من بهتر باشد، به آنها پاس می دهم. محسن دلیر و بقیه بازیکنان آماده اند تا به استقلال گل بزنند. برای من هم فرقی ندارد که چه بازیکنی برای تراکتورسازی موفقیت به همراه خواهد داشت، فقط مهم این است که ما این رقیب را شکست دهیم.


این بازیکن در پاسخ به سوال دیگری راجع به اینکه آیا در ابتدای فصل دلت می خواست به استقلال بروی یا نه، گفت: به من پیشنهاداتی شده بود اما اتفاقات دیگری رخ داد تا به تراکتورسازی بیایم. من در تبریز احساس خیلی خوبی دارم و از انتخابم بسیار خوشحالم.

 

خبرآنلاین


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها