بنابراین گزارش شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با استقرار الگوی تعالی سازمانی، ارائه آموزش های لازم،اجرای برنامه های بهبود حاصل از خود ارزیابی های صورت گرفته بر اساس مدل و حضور فعال در فرایند جایزه تعالی سازمانی و پس از طی فرایندهای ارزبابی جایزه ملی تعالی سازمانی و بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی فردی، تیمی و بازدید از محل و به استناد شواهد و مستنداتی که به ارزیابان مرکز تعالی سازمانی ارائه گردید موفق به کسب "گواهی نامه تعهد به تعالی " شده است.
اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی مبتنی برارزیابی رویكردها و نظامهای مدیریتی سازمانها و نتایج موفقیتهای آنها توسط گروهی از ارزیابان خبره و بر اساس "الگوی تعالی سازمانی"است كه وضعیت سازمان را در میزان دستیابی به انتظارات منتج از پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی مشخص مینمایند.