کد خبر: ۲۶۶۷۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۱ آبان ۱۳۹۳

ماجرای تعیین تکلیف سرمربی تیم امید بدل به یک کلاف سردرگم و پیچیده شده که ظاهرا قرار نیست به این زودی حل شود. حبیب کاشانی مدیر تیم امید بارها و بارها به صراحت از قطع همکاری با ادواردو نلو وینگادا گفته اما حمایت سفت و سخت کارلوس کی روش از رفیق صمیمی‌اش سبب شده تا علی کفاشیان در امضای حکم اخراج وینگادا مردد باشد چرا که رییس حاضر نیست تحت هیچ شرایطی سرمربی تیم ملی را آزرده خاطر کند!

در همین راستا و با گذشت 5 جلسه کمیته فنی، در نهایت این ماجرا بدون نتیجه باقی مانده و وینگادا هنوز اخراج نشده در حالی‌که مدیر تیم امید، اعضای کمیته فنی، رسانه‌ها و حتی بازیکنان تیم امید مخالف حضور و تداوم همکاری با مربی پرتغالی هستند!

تیم ملی فوتبال امید در حالی از 19 آبان دو بازی تدارکاتی در قطر به ترتیب برابر الاهلی و تیم امید قطر خواهد داشت، که از نظر حبیب کاشانی مدیر این تیم و همینطور کمیته فنی فدراسیون، هنوز سرمربی قطعی ندارد! نکته جالب اینکه با وجود مخالفت مدیر جدید تیم امید و اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال با سرمربیگری وینگادا در تیم امید اما ظاهرا این مربی پرتغالی هدایت تیم امید در بازی‌های تدارکاتی قطر را برعهده خواهد داشت!

کاشانی برای اینکه بتواند کفه ترازو را به سود خود سنگین کند، روز گذشته طی حکمی محمد خاکپور را به‌عنوان مدیرفنی تیم امید انتخاب کرد. گزینه‌ای که کاشانی به مدت یک هفته به دنبال جلب رضایت وی بود و علی رغم میل باطنی خاکپور سرانجام این حکم را برای او صادر کرد تا کفه ترازو به سود او سنگین شود. با این حال و علی رغم فشارهای موجود وینگادا کماکان از جای خود تکان نخورده و حتی در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده که به هیچ وجه استعفا نخواهد داد و یا برکنار نخواهد شد. این درحالی است کاشانی در طول این مدت با مربیانی چون حسین فرکی، یحیی گل‌محمدی و علیرضا منصوریان برای سپردن سرمربیگری این تیم صحبت کرده اما آنها موافقت نکرده‌اند.

این در حالی است که علی کفاشیان پیش از جلسات کمیته فنی از مخالفت قطعی‌اش با جدایی وینگادا گفته بود چون او بازی‌های آسیایی اینچئون را ملاک ارزیابی این مربی نمی‌داند اما بعد از جلسه اعلام کرد نظرش معطوف به نظر اعضای کمیته فنی است؛ کمیته‌ای که رفتارش در گذشته ثابت کرده نظرش معطوف به نظر حبیب کاشانی است! با این وضع تقریبا قابل پیش‌بینی است که ماندن کاشانی در گرو رفتن وینگادا باشد. مردی که حامی بزرگ و سفت و سختی چون کارلوس کی روش دارد. در حقیقت کاشانی برای تصمیم گیری درباره نیمکت تیم امید مانع بزرگی چون کارلوس کی روش را پیش روی خود می‌بیند. مانعی که سبب شده یک دوئل پنهان میان آقای مدیر و آقای سرمربی شکل بگیرد. دوئلی بر سر یک مربی ناکام به نام آقای کنتاکی!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها