کد خبر: ۲۶۶۴۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۱۰ آبان ۱۳۹۳
سرمربی استقلال برای داشتن بازیکن خوش‌تکنیک پرسپولیس حاضر است هر کدام از 18 بازیکن بزرگسال تیمش را کنار بگذارد و جا را برای وی باز کند.
به گزارش پایگاه 598، خبر به اندازه کافی برای هواداران پرسپولیس نگران کننده بود: "خداحافظی پیام صادقیان در اینستاگرام با هواداران پرسپولیس و جدایی در نیم فصل."

 

اما نگرانی علاقمندان به این بازیکن وقتی بیشتر شد که مصاحبه بهرام افشارزاده ساعاتی پس از این خداحافظی را خواندند: «کادر فنی استقلال صادقیان را بخواهد او را جذب می کنیم.»

 

امیر قلعه‌نویی علاقه ویژه‌ای به صادقیان دارد و بارها از بازیکن خوش‌تکنیک و جنجالی پرسپولیس تعریف و تمجید و همچنین حمایت کرده است. در ماجرای محرومیت دو ماهه پیام ژنرال از اولین کسانی بود که در حمایت از شماره 11 قرمزها مصاحبه کرد.

 

قلعه‌نویی حتی علیرضا رمضانی پدیده این فصل استقلال را جای مقایسه با نفراتی چون فرهاد مجیدی و علیرضا اکبرپور با ستاره پرسپولیس مقایسه کرد و گفت او صادقیان جدید فوتبال ایران است؟!

 

علاقه امیر به پیام مانند علاقه‌اش به علی کریمی است. ژنرال همیشه‌ حامی شماره 8 بود و هیچ بازیکنی حتی ستاره‌هایش در استقلال و سپاهان را به اندازه جادوگر دوست نداشت.

 

در لیگ هشتم که علی کریمی برای بازگشت به پرسپولیس دچار مشکل شده بود قلعه‌نویی به صراحت اعلام کرد اگر علی پرسپولیسی نشود او را به استقلال می‌آورد.

 

حالا هم اگر پیام از پرسپولیس جدا شود امیر خواهان جذب او است. البته چون هنوز ماجرای جدایی صادقیان از پرسپولیس قطعی نیست علی نظری جویباری گفته به او پیشنهاد نمی‌دهند تا متهم به هوایی کردن بازیکن قرمزها نشوند اما به نظر می‌رسد امیر برای داشتن پیام حاضر است هر کدام از 18 بازیکن بزرگسال تیمش را کنار بگذارد و جا را برای این بازیکن خوش‌تکنیک باز کند.

 

درباره حاشیه‌‌های پیام هم او فکر می‌کند همان طور که جاسم کرار را در کنترل دارد می‌تواند صادقیان را هم مدیریت کند. همه چیز تا نیم‌فصل مشخص می‌شود البته بعید است حمید درخشان حاضر شود پیام را از دست بدهد تازه اگر سرمربی پرسپولیس تا آن زمان عوض نشود!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها