کد خبر: ۲۶۵۹۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۳
بر روی جلد این کتاب همان گونه که مشاهده می کنید: ماندن با کسی که قدرتان را نمی داند وفا داری نیست حماقت است. در حالی که این ادعا یک آموزه اسلامی ایرانی نمی باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرهنگ نیوز، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران ایران در مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران اسلامی در حال برگزاری است اما متأسفانه عدم نظارت دقیق بر محصولات غرفه‌های شرکت‌کننده باعث ترویج و تبلیغ مسائلی شده است که هیچ سنخیتی بافرهنگ اسلامی - ایرانی ندارد.
 
به عنوان نمونه یکی از غرفه‌هایی که مدعی تبلیغ و نشر مهارت‌های زندگی می باشد به نشر و توزیع کتابی پرداخته که در آن به تبلیغ فرار از منزل و طلاق پرداخته شده است.

 


بر روی جلد این کتاب همان گونه که مشاهده می کنید: " ماندن با کسی که قدرتان را نمی داند وفاداری نیست، حماقت است " در حالی رخ نمایی می کند که این ادعا یک آموزه اسلامی ایرانی نمی باشد.
 
در معرفی این کتاب نیز چنین آمده: «وقتی خانواده‌اش به او کمک نکردند از زندگی وحشتناکش فرار کند، این دختر یمنی تصمیم گرفت خودش به تنهایی اقدام کند» جالب اینجاست ناشر این عمل (فرار و طلاق) را شجاعانه معرفی کرده است!


این کتاب در سال ۱۳۹۳ مجوز نشر گرفته، آن هم با اینکه مقام معظم رهبری در جلسه با اعضای شورای انقلاب فرهنگی در تاریخ نوزدهم آذرماه ۱۳۹۲ طلاق را یک آسیب معرفی کرده‌اند: « شما فرض کنید در فرهنگ عمومی یک عامل و یک آسیب مهمی به نام طلاق مثلا وجود دارد. حالا اگر چنانچه فرض کنیم در مجموعه‌ی کشور یک تبلیغاتی شروع بشود که بنیان خانواده را سست می کند و به طلاق می انجامد، خب شما مجبورید جلوی این را بگیرید » 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها