کد خبر: ۲۶۵۸۲۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
آشتی کوجر فرمانده نیروهای کوه سنجار گفت: 25 داعشی تلاش کردند که به کوه سنجار در شب گذشته از سمت شرق نفوذ کنند که نیروهای کوه سنجار این حمله را دفع کردند.
به گزارش پایگاه 598، مهر: هلاکت ده ها تروریست در سنجار، درخواست عضو کمیسیون مجلس عراق برای تشکیل نیروهای مردمی برای آزادی مناطق اشغال شده از سوی داعش در استان نینوا و انتقاد از بی توجهی دولت به عشایری که با تکفیری ها می جنگند از مهمترین اخبار امنیتی آن است.

به گزارش شبکه السومریه، آشتی کوجر فرمانده نیروهای کوه سنجار گفت: 25 داعشی تلاش کردند که به کوه سنجار در شب گذشته از سمت شرق نفوذ کنند که نیروهای کوه سنجار این حمله را دفع کردند.

وی افزود: نیرهای حامی کوه سنجار موفق به هلاکت سه داعشی و زخمی کردن شماری دیگر شدند و بقیه تروریستها فرار کردند و سلاح های خود را گذاشتند.

از سوی دیگر حاکم الزاملی عضو کمیسیون امنیت و دفاع مجلس گفت: شورای استان نینوا باید در راستای تشکیل نیروهای مردمی برای آزادی مناطق نینوا از داعش بکوشد. عراقی ها حامی ساکنان نینوا برای غلبه تروریست ها داعش هستند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح پیروزی های متوالی به دست آورده اند و هم اکنون در راستای آزادی مناطق نزدیک به عامریه فلوجه تلاش می کنند.

مدحت العزاوی عضو شورای دیالی اعلام کرد: حمایت دولت مرکزی از جنگجویان عشایری در دیالی ضعیف است و متناسب با حجم بحران امنیتی نیست و باید حمایت قوی تری به عمل آید.

وی از حیدر العبادی نخست وزیر عراق خواست که از دیالی دیدار کند و پرونده امنیتی آن را با فرماندهان امنیتی، مسئولان سیاسی و عشایری بررسی کند تا نقشه راه برای آزادی مناطق تحت اشغال داعش در این استان ترسیم شود. این دیدار به مثابه اطمینان بخشی به افکار عمومی درباره حمایت دولت است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها