کد خبر: ۲۶۵۷۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۰۷ آبان ۱۳۹۳
شايد باور نکنيد اما فولاد و ملوان در تمام بازي هاي رو در رو در ليگ‌برتر بيش از 2 گل به يکديگر نزده اند.
به گزارش "ورزش سه" 13 سال پس از اولین رویارویی ملوان در اهواز، فولاد و ملوان با دو مربی خارجی به مصاف همدیگر خواهند رفت؛ دو مربی با داستان های خاص خودشان؛ دراگان اسکوچیچ و اسلوبودان مسیلوویچ. دراگان، محبوبیت و شهرتش در فوتبال ایران را مدیون ملوان است و هنوز نسبت به تیم سال گذشته، تهاجمی ترین تیم لیگ پارسال حس وحال فوق العاده ای دارد، اما مربی جدید آمده تا با میراث دراگان بجنگد. راه موفقیت او در انزلی فقط در شرایط رقم خواهد خورد که او بتواند خاطرات مثبت دراگان را از ذهن مردم پاک کند. البته با نتایج بهتر، کاری که شاید با حضور بازیکنان سرباز شاخص فوتبال ایران بشود انجامش داد.

بعد از حذف
دو تیم ملوان و فولاد در بازی های خارج از خانه مقابل تیم های دسته اولی از جام‌حذفی کنار رفتند تا با شرایطی مشابه لیگ را در هفته آینده دنبال کنند. فولاد در یک بازی خوب در اصفهان ذوب‌آهن را شکست داد و ملوان در اولین بازی خانگی با سرمربی جدید در دقیقه 5+90 مسابقه با نفت را به تساوی کشاند تا با انرژی مثبت یک بازگشت قهرمانانه به اهواز برود. این دو مربی فردا با یک شدت رقابت باورنکردنی به دیدار هم خواهند رفت. ملوان و فولاد به جز این دو مربی، حسادت ها و پیشینه شان حالا دلایل تازه ای برای جنگ دارند. مثلا اینکه ملوان یکی از تیم هایی است که به سربازهای فولاد چشم دوخته است!

چند گل؟
سابقه دو تیم در گلزنی در مسابقه روبه‌رو چندان قابل توجه نیست. امیدواریم این بازی بیشتر از دو گل داشته باشد و این بار اهواز از یک نمایش تهاجمی سیراب بشود. اما با توصیفی که بین دو مربی رفت، بعید است. شما چه فکر می‌ کنید؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها