کد خبر: ۲۶۴۹۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
محمود خوردبين سرپرست پرسپوليس از هواداران تيمش مي خواهد که بيشتر از گذشته با حضور در استاديوم اين تيم را همراهي کند.
به گزارش پایگاه 598، خوردبین در گفتگو با "ورزش سه"، در مورد جام حذفی و تحول پرسپولیس حرف زد.

فاصله جوان و با تجربه
امیدوارم که پرسپولیس بتواند با پیروزی مقابل راه آهن یواش یواش از لحاظ روحی روانی به بازیکنان ما کمک کند. شما ببینید در این دیدار بازیکنان ما بدون اینکه از لحاظ بدنی مشکلی داشته باشند، 120 دقیقه بازی کردند. صحبتهایی در مورد اضافه شدن بازیکن جدید به پرسپولیس وجود دارد که ما در نیم فصل قطعا بازیکن اضافه می کنیم. اما مساله مهم این است که فاصله بازیکنان اصلی و جوان ما کم شده است. آینده برای همین بازیکنها است.

دوست داریم با ذوب بازی کنیم
پرسپولیس در دیدار آینده اش باید مقابل گل گهر سیرجان به میدان برود. ما باید در این دیدار هم برنده از زمین بیرون بیاییم و با برنده احتمالا ذوب و استقلال بازی کنیم که ما دوست داریم صد در صد با ذوب بازی کنیم. چون اینطوری شانس قهرمانی ما بالا می رود.

بیایید استادیوم
موضوع حق پخش تلویزیونی باید هرچه زودتر حل شود. چون باید تمام هواداران ما در تمام ایران و دنیا بتوانند بازیهای پرسپولیس را تماشا کنند. اما متاسفانه عده کمی که در تهران هستند. فقط می توانند خودشان را به استادیوم برسانند. البته من به فدراسیون هم حق می دهم. با اینهمه مشکلات مالی باشگاهها روی این مساله تمر کز کند. من از هواداران پرسپولیس خواهش می کنم که بیشتر به ورزشگاه بیایند. چون پرسپولیس به حمایت و پشتیبانی یار دوازدهم در استادیوم نیاز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها