کد خبر: ۲۶۴۹۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس از تحقق 33.2 درصدی درآمدهای حاصل از اصلاح قیمت ها در شش ماهه سال جاری خبرداد و گفت: گزارش عملکرد شش ماهه دولت در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها در جلسه امروز کمیسیون برنامه مجلس قرائت شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا ؛ غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به مقایسه روند تحقق درآمدهای پیش بینی‌ شده در قوانین بودجه سالیانه پرداخت و گفت: بر اساس گزارش عملکرد شش ماهه تبصره (21) جزء (1) بند (ب) تبصره (21) سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در شش ماهه نخست سال 1392 و سال جاری هیچگونه پرداختی به منظور اجرای این جزء نداشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که مسوول ناظر مجلس در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه هاست،‌ افزود: در شش ماهه نخست سال جاری درراستای اجرای جزء (2) بند (ب) تبصره (21) مبلغ 14400 میلیارد ریال پرداخت شده است که معادل 30 درصد بودجه مصوب است.

وی افزود: همچنین مبلغ 13.696 میلیارد ریال (5.696 میلیارد ریال در مرداد ماه و 8.000 میلیارد ریال در شهریورماه) در وجه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مبلغ 704 میلیارد ریال در مردادماه در وجه سازمان بیمه سلامت پرداخت شد که در مدت مشابه در سال 1392 مبلغی از این بابت پرداخت نشده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها