کد خبر: ۲۶۴۸۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
کشورهای غنی از انرژی خلیج فارس لازم است با فوریت بیشتری اقدام به متوازن کردن بودجه خود در میان مدت کنند، زیرا قیمت نفت کاهش می یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پول نیوز ؛ نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال اعلام کرد: صندوق بین المللی پول (آی.ام.اف) تاکید کرد؛ کشورهای خلیج فارس باید بودجه خود را متوازن کنند.

کریستین لاگارد مدیرعامل صندوق بین المللی پول گفت: کشورهای غنی از انرژی خلیج فارس لازم است با فوریت بیشتری اقدام به متوازن کردن بودجه خود در میان مدت کنند، زیرا قیمت نفت کاهش می یابد.

خانم لاگارد روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: از تابستان گذشته تاکنون، قیمت نفت حدود 25 درصد کاهش یافته است، چیزی که می تواند بر تعادل مالی کشورهای این منطقه تاثیر گذارد.

قیمت نفت خام شیرین سبک برای تحویل در ماه دسامبر هفته گذشته به 80 دلار و 52 سنت در هر بشکه کاهش یافت که این قیمت کمترین نرخ از ژوئن 2012 تاکنون است.

در حالی که کشورهای خلیج فارس می توانند از محل فروش ذخایر انرژی به ثروت خود بیافزایند، مدیرعامل صندوق بین المللی پول افزود: کاهش اخیر قیمت نفت، بر فوری بودن اصلاح عدم توازن مالی این کشورها تاکید می کند.

لاگارد اضافه کرد: این می تواند شامل اصلاح فرایند بودجه سالانه و مقدمه ای برای تنظیم یک بودجه میان مدت باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها