کد خبر: ۲۶۴۸۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «این پرسپولیس فوق‌العاده ضعیف شده و اگر فکری به حالش نکنند آینده خوبی نخواهد داشت.»
رویز برومند در مورد شکست مقابل پرسپولیس در جام حذفی در ضربات پنالتی گفت: «اعصابم خرد است ما در ضربات پنالتی باختیم و ضربات پنالتی همیشه همین گونه است. یک تیم خوشحال می‌شود و یک تیم ناراحت. فکر نمی‌کردم بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی در ضربات پنالتی این همه خوشحال شوند. البته ما باید در جریان بازی کار را تمام می‌کردیم.»

 

برومند با اشاره به شرایط داوری مسابقه گفت: «برای داوری متاسفم. ظاهرا وقتی دوربین‌ها و برنامه نودی وجود ندارد داوران سر تیم‌ها را راحت می‌برند. پنالتی که برای پرسپولیس در دقایق اول بازی گرفته شد، اصلا پنالتی نبود.»

 

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: «در همین مسابقه 3 صحنه بدتر از صحنه پرسپولیس بر روی بازیکنان ما اتفاق افتاد که داور به آن توجهی نکرد. این اتفاقات بی‌انصافی است. حمید استیلی از این ناراحت بود که چرا در جریان بازی پرسپولیس را نبردیم. ما می‌توانستیم در جریان بازی کار را تمام کنیم.»

 

برومند با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت: «‌من همه تیم‌های تهرانی را دوست دارم اما متاسفم که بگویم پرسپولیس فوق‌العاده ضعیف شده است و اگر فکری به حال این تیم نشود، آینده خوبی نمی‌توانم برایش ترسیم کنم.»

 

وی با اشاره به تلاش‌های حمید استیلی گفت: «باید از استیلی تشکر کنم که به من فرصت داد تا بیایم و کار کنم او عده‌ای جوان گمنام را پیدا کرده و به آنها میدان می‌دهد. شاید این حرفی که می‌زنم تکیه کلام پیروانی باشد اما واقعیت این است که در بازی با پرسپولیس بعضی بازیکنان ما برای اولین بار در آزادی بازی می‌کردند.من مطمئنم راه‌آهن دوباره اوج می‌گیرد و می‌تواند یکی از 6 تیم اول لیگ شود و سال آینده نیز می‌تواند مثل راه‌آهن قدیم بازیکن بسازد و به تیم ملی بازیکن تحویل دهد.»

فارس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها