کد خبر: ۲۶۴۵۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۲۳ آبان ۱۳۹۰
دیگر اتاقهای فعال این مسنجر اتاقهای ترویج کننده فرق ضاله ازجمله بهاییت و وهابیت ومسیحیت تبشیری وانصار یمانی قلابی است که به فعالیت مستمرعلیه اسلام راستین میپردازندوبا راه های مختلف جوانان کم اطلاع را به خود جذب میکنند.
ظهور12: اگر ازشما بخواهند یک محیط فاسد وضد ارزشی را در محیط مجازی نام ببرید اولین نامی که به ذهن شما می اید سایت بالاترین ویا سایتهای غیراخلاقی وپورنواست وکمتر افرادی هستند که به نقش مسنجرها در ترویج ابتذال اشاره کنند.

وقتی شما با یک فضای ناهنجار مثلا یک سایت پورنو ویایک سایت ضد انقلاب در محیط اینترنت مواجه میشوید اگر انسان متعهدی باشید اولین کاری که میکنید گزارش دادن این سایت به فیلترینگ است.

مسئولین فیلترینگ هم با بررسی ان سایت را فیلتر میکنند و با مسدود کردنش دسترسی به انرا تقریبا غیر ممکن میسازند.هرچندبافیلترشکن ویا پی وی ان میشود به نوعی فیلترینگ را دور زد.

اما وقتی یک نرم افزار مثل مسنجر که بعد از دانلود از سایت مربوطه روی کامپیوتر نصب میشود وکاربران با ساختن ای دی و وارد شدن در ان میتوانند هر فعالیتی اعم ازارزشی ویا ضد ارزشی انجام دهند دیگر فیلتر شدن معنایی ندارد.

حتی اگرشما باز هم سایت مخصوص مسنجر را فیلتر کنید باز هم به راحتی میشود وارد مسنجرها شد زیرا مسنجرها نرم افزار هستند ونرم افزار را نمیشود فیلتر کرد.

برای روشن شدن فضای مسنجرها به یک نمونه اشاره میکنیم:

مسنجر بیلوکس (beyluxe)که چهارسال پیش توسط یک شخص ضدانقلاب ایرانی مقیم ایتالیا (محمدجعفر ازهری)با نام مستعار امیرساخته شد وتوسط خود اواداره میشود توانسته است توجه کاربران زیادی را مخصوصا در ایران به خود جلب کند.

این مسنجر توانسته درقبال دادن امکاناتی از قیبل رنگی کردن ای دی ها ودریافت مبالغی بین۴۰هزارتومان تا۱یک میلیون تومان منبع درامد ایده الی از ایران داشته باشدووحتی حساب بانکی هم در ایران افتتاخ نماید!

این مسنجر در ایام انتخابات ریاست جمهوری نقش عمده ای در سازماندهی ضد انقلاب داشت بطوری ضدانقلاب ومنافقین شبانه روز به فعالیت علیه نظام وتوهین به مقدسات وحتی اموزش بمب گزاری میپرداختند.

ودعوت از سران اپوزسیون ازجمله نوری زاده وسازگارا ورضا پهلوی نیز ازبرنامه های دائم انها بوده وهست.

دیگر اتاقهای فعال این مسنجر اتاقهای ترویج کننده فرق ضاله ازجمله بهاییت و وهابیت ومسیحیت تبشیری وانصار یمانی قلابی است که به فعالیت مستمرعلیه اسلام راستین میپردازندوبا راه های مختلف جوانان کم اطلاع را به خود جذب میکنند.

اما مهمترین اتاقهای این مسنجر که کاربران بیشماری در ان حضور پیدا میکنند اتاقهای مبتذل اخلاقی است که کاربران با سنین پایینتر هم از ان استقبال میکنند میباشد.

این اتاق ها با فریب جوانان واستفاده از راه هایی چون دادن ای دی های رنگی رایگان وکارت شارژاز کاربران برای حضور در این اتاقها دعوت میکنند که عمدتا پرده حیا در این اتاقها دریده شده بکار بردن الفاظ رکیک جنسی ودادن وبکم نقل محفل انهاست.

(شایان ذکراست تشویق ودادن ای دی های رنگی توسط شخص مدیر مسنجر انجام میگیرد)

مدیر مسنجر شخصی است که ادعا دارد دوره ضدبهاییت دیده است این درحالیست که اگر کسی اتاقی بر علیه اسرائیل بزندویا شعاری علیه اسرائیل بدهد او را از مسنجر اخراج میکند واجازه فعالیت به او نمیدهد.ویا کمتر اجازه فعالیت مذهبی وسیاسی به کاربران ارزشی را میدهد وبا کوچکترین بهانه ای انها را از مسنجر اخراج میکند.این درحالیست که این شخص با حضور در اتاقهای ضد انقلاب که محتوای انها توهین به اسلام ونظام است برای بر اندازی نظام راهکار هم میدهد.

لازم به ذکر است حتی اگر کاربری علیه مسنجر واسرائیل در پیامها واتاقهای خصوصی مطلبی بر زبان اورد در کمترین زمان ممکن از مسنجر اخراج میشود و این نشان دهنده این است که این مسنجر هیچ امنیتی برای کاربران ندارد وتمام کاربران خود را تحت نظر کامل دارد.

به گفته مدیراین مسنجرضداخلاقی ۹۰درصدکاربران فارسی زبان این مسنجر از ایران به مسنجر متصل میشوند.

که میانگین سنی انها کمتر از۲۴سال است.

کارشناسان عقیده دارند تنها راه مقابله با مسنجر مسدود کردن ان در ایران است که کسی نتواند ازایران وارد این محیط خطرناک شود.

با این حال این مسئولین و متولیان اینترنت در ایران هستند که باید تصمیم بگیرند با این محیط خطرناک چه اقدامی انجام دهند

تصمیمی مهم که میتواند که صد ها جوان کم سن وسال را از خطر انحراف نجات دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
آقا ماكه كارمون كامپيوتره خدائيش خبر نداشتيم . تورو خدا بيخودي يك چيزي رو اشاعه نديد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها