کد خبر: ۲۶۴۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۲۲ آبان ۱۳۹۰
بولتن نیوز:سایت سنی آنلاین وابسته به حوزه مکی زاهدان، نوشت: دو تن از مولوی های حوزه مکی برای انجام فریضه حج عازم  سرزمین وحی بودند که توسط نیروهای امنیتی از خروج آنان ممانعت بعمل آمد و مولوی عبدالحمید نیز عدم سفر این دو عنصر وابسته به خود را ممانعت از سفر اهل سنت محترم کشور  تلقی نموده و در خطبه های نماز عید قربان مدعی شد که نظام از سفر معنوی اهل سنت کشور ممانعت بعمل می آورد. !

حال قضاوت با مردم و نخبگان اهل سنت

خوانندگان عزیز بنابر اخبار واصله از منابع آگاه مواردی در این خصوص بیان می شود که قضاوت در این مورد به نخبگان و مردم عزیز اهل سنت و همیشه بیدار ایران اسلامی گذاشته می شود:

1)     امسال از کشور عزیز ایران 42 کاروان اهل سنت به تعداد 6950 نفر عازم حج شده اند، که 4 کاروان به تعداد 2370 نفر از استان سیستان و بلوچستان می باشند. در میان حجاج مذکور تعداد 100 نفر روحانی کاروان و 15 معینه نیز برای نظارت بر اعمال شرعی حجاج اهل سنت همراه کاروانها حضور دارند. ضمناً تعدادی دیگر از روحانیون برجسته اهل سنت کشور نیز در این مراسم حضور دارند تا با علماء و حجاج سایر کشورهای اسلامی در تعامل باشند.

2)     دو مولوی ممنوع الخروج شده که تاکنون بارها به سفر حج رفته اند، در قبال خوش خدمتی ها، بدون نوبت و خارج از چارچوب قوانین سازمان حج و زیارت، در سال جاری ویزای خود را به طور مستقیم از سفارت عربستان دریافت نموده بودند تا با سفر به کشور قطر عازم عربستان شوند. اینان قرار بود میهمان ویژه و سفارش شده سفارت عربستان باشند!

3)     جای بسی تأسف و سرافکندگی است که تعداد انگشت شماری از روحانیون اهل سنت وابسته به طیف حوزه مکی گوش به فرمان حاکمان وهابی کشور عربستان باشند که سالها از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جهان خوار که دشمنان قسم خورده اسلام هستند دفاع کرده و همواره حامی نقشه های آنان در منطقه بوده است.

4)     مردم شریف، طلاب و مولویهای محترم اهل سنت زاهدان بیش از سایرین میدانند که داماد مولوی عبدالحمید که از این سفر باز مانده است ایرانی الاصل بودن وی هنوز قطعی نگردیده و در دست بررسی دستگاه های اداری است و ظاهراً پرونده هایی مفتوح با اتهامات دیگر نیز در دستگاه قضایی دارد.!

بنابراین مولوی عبدالحمید و طیف وابسته به وی از سر دلسوزی و احساس مسئولیت مطالب خود را بیان نمی کند بلکه آنان می خواهند با سیاست فرار به جلو، خود را در برابر انبوه سوالات مردم و اتهاماتی که به آنان وارد است مبری نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
خدا ریشتونو بکنه بحق قران چقد دروغ اهل سنت ایرانو احمق فرض کردین که البته بعضیاشون باج.بگیر رژیم اخوندی ملعونن و دینشونو به دنیاشون فروختن ولی الحمدلله اکثر ما سنی ها به شما حقه بازان امام تراش قبرپرست دجال پشت پا میزنیم این وهابی چیه باب کردین از خودتون هی زرت زرت وهابی وهابی وهابی عربستان شافعی هستن مثل ما کردها بلوچها و ترکمن‌هام حنفی اصلا مذهبی به اسم وهابی ما در اسلام نداریم کافیه دیگه انقد یاوه گویی نکنید لعنت قران بر زات مطلقه ولایت فقیه و امام زمان خیالیتون و جانم فدای خلفای راشدین یاالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها