کد خبر: ۲۶۳۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۲۲ آبان ۱۳۹۰
سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی از تشکیل غرفه‏ ای با عنوان بیداری اسلامی در جشنواره عسل دماوند خبر داد.
شاهرخ رامین در گفت‏وگو با فارس اظهار داشت: با هماهنگی‏های به‏ عمل آمده با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی دماوند، غرفه‏ های متعددی در حاشیه ساختمان این مرکز علمی ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: این مهم با پیشنهاد رئیس صنف زنبورداران شهرستان دماوند و نظر کارشناسان حوزه‏های فرهنگی، هنری و گردشگری محقق شد.
 
* عرضه ایران کوچک
رامین از ایجاد ایرانی کوچک در غرفه‏های جشنواره عسل دماوند خبر داد و افزود: هر یک از غرفه‏های برپا شده جشنواره عسل دماوند به معرفی فرهنگ، هنر، محصولات و پوشش هر قومیت ایرانی خواهند پرداخت.

نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از غرفه‏های جشنواره عسل دماوند به جنبش بیداری اسلامی جاری در جهان اختصاص خواهد یافت.

سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اختصاص این بخش برای معرفی مللی است که با شعار اسلام‏خواهی و استقلال‏طلبی پا به عرصه مقابله با دیکتاتورهای خودکامه و جهان استکبار گذاشتند و انقلاب اسلامی ایران را الگوی حرکتی خود معرفی می‏کنند.

رامین افزود: در روزهای گذشته شعار "نه ‏شرقی، نه‏ غربی، جمهوری اسلامی" امت سلحشور ایران اسلامی از حنجره انقلابیان مصر به گوش جهانیان رسانده شد.

سخنگوی فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین شعارهای برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در سه دهه گذشته که تا ماه‏های پیش در میدان التحریر قاهره زمزمه می‏شد، امروز در قیام وال‌استریت و در قلب جهان غرب بر سر سردمداران استکبار نهیب زده می‏شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها