کد خبر: ۲۶۲۶۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۲۸ مهر ۱۳۹۳


حبیب کاشانی مدیر تیم امید شد اما گویا با استرس آمده!

    دوستانم که هر کدام تماس می‌گیرند می‌گویند خودت را سوزاندی، آقای کفاشیان یک مهره سوخته است اما من برای تصمیمی که گرفتم فقط یک هدف دارم‌؛ کمک به تیم‌ملی امید.

خیلی‌ها می‌گویند حضور کاشانی باعث می‌شود اصولگرایان مجلس دست از سر کفاشیان بردارند‌؛ کاشانی می‌گوید: «آقای رسایی حتماً انسان شریفی هستند اما من این بزرگوار را کلاً دوبار هم ندیده‌ام. این‌ها که می‌گویید را واقعاً متوجه نمی‌شوم. من فقط آمده‌ام تا در کنار تیم‌ملی امید باشم.»

او درباره شایعات پیشنهاد شدن ریاست هیأت فوتبال تهران به خودش، توضیح می‌دهد: «این پیشنهاد را آقای‌ نژادفلاح به من دادند اما گفتم اصلاً آدم اجرایی مناسبی برای هیأت فوتبال نیستم و ورود هم نمی‌کنم. باقی این چیز‌هایی که می‌گویید هم وجود نداشته است. یک‌شنبه قبل بود که کفاشیان گفت می‌خواهد درباره تیم امید با من حرف بزند، سه‌شنبه‌‌اش رفتم دفترش و حرف زدیم. بعد هم گفتم بسم‌ا…، من هستم.» کاشانی که در گذشته با برکناری یکی مثل کرانچار نشان داد که علاقه‌مند به برکناری مربیان خارجی است، در این باره می‌گوید: «مشکل ما اصلاً با کرانچار نبود. او دستیاری به اسم تومیسلاو داشت که در تیم اخلال ایجاد کرده بود. مشکل تیم این بود که 11 نفر یک باند شده بودند، بقیه هم یک طرف بودند.

من در این باره با کرانچار حرف زدم. به‌هر‌حال ما باید با هم تصمیم می‌گرفتیم.» اما چه سرنوشتی در انتظار وینگادا است؟ «راستش من به شخصه موافق تصمیمات خلق‌الساعه و یک‌باره نیستم. به نظرم باید سر فرصت درباره هر چیزی بررسی شود. اینکه تیم ممکن است ضعف فنی داشته باشد یک مشکل است. اینکه تیم مشکلات بسیاری دارد از شرایط نظام وظیفه و چندپاره بودن مدیریتش را همه می‌دانیم ولی باید همه در کنار هم باشیم که به المپیک برسیم. من وارد گود شدم و آبرویم را سر این کار می‌گذارم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها