کد خبر: ۲۶۱۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۶ مهر ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: مردم منطقه در مقابل این حرکت سردمداران عربستان خواهند ایستاد/ عربستان بداند عواقب صدور این طرح فراتر از مرزهای این کشور است

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با «نسیم» افزود: این فرد آزاده خواسته‌های مسلمانان و بالاخص شیعیان عربستان را مطرح کرده و دادگاهی تشکیل شده این نتیجه را گرفته که برای این شیخ حکم اعدام صادر کند و حتی اجازه دفاع را به النمر را نداده که این مسئله زیر سئوال است.

وی ادامه داد: اگر این حکم بخواهد عملی شود این اقدام بر علیه عربستان است و مردم اهل تسنن و تشیع عربستان و در منطقه مردم نسبت به این مسئله عکس‌العمل نشان می‌دهد.

کوثری افزود: عربستان تاکنون با رفتارهای خود خواسته‌های صهیونیست را عملی کرده  با حمایت و ایجاد داعش، القاعده و امثالهم، آنها را به جان مردم منطقه انداخته‌اند، بدانند خواب راحتی نخواهند داشت چون یک انسان بیگناهی را به جرم واهی اعدام می‌کنند. عکس العمل شدیدی برعلیه این رژیم خواهد داشت.

وی با اشاره به صدور این حکم و اینکه چه اقدام عملی‌ای می‌توان در این مورد کرد اظهار داشت: ما فقط هشدار به مسئولین بین‌المللی میتوانیم بدهیم که آنها هم بی‌خاصیت هستند چون خوشان در این تصمیم و اقدام شریک هستند و دست دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها